Karmee makeanhimo, mikä avuksi?

  • Viestiketjun aloittaja Sarita-80
  • Ensimmäinen viesti
Lumikki
No löytyykö rusinoita?

Iteltäni oon saanut makeanhimon laantumaan syömällä joka päivä 3 tunnin välein jotain. Ja mahdollisimman vähän hiilihydraattimössöä kuten vaaleaa leipää ja pullaa. Ei auta sua nyt tähän hätään, mut pitemmällä tähtäimellä kyllä :)
 
kite-kat
Makeanhimoon rusinoita tai jotain muuta makealta maistuvaa... Mutta vaikka laihduttaa niin ei pidä kaikkea hyvää kokonaan kieltää itseltään silloin tulee vain suurempi kiusaus sortua...
 
Jos laihdutat ja yrität samalla hillitä hetkittäistä ( meikällä kyllä joskus TOOOOOSI piiiiitkiä hetkiä)makeanhimoa, olen itse kokenut hyviksi dietorellen karkit.Menee vähän pisteitä, joita painonvartijoiden ohjeiden mukaan lasken ( Nyt pudottanut 17 kg tammikuun alkupuolelta..), niitä ei viitsi syödä pussillista eikä kyllä joka kerta puoltakaan kerralla..Lisäksi minulla löytyy light-limpparia jääkaapista ja paljon hedelmiä.Verigreipit on muuten yllättäen tosi hyviä.Tsemppiä vaan.
 
Sarita-80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2004 klo 21:18 Memmu kirjoitti:
Jos laihdutat ja yrität samalla hillitä hetkittäistä ( meikällä kyllä joskus TOOOOOSI piiiiitkiä hetkiä)makeanhimoa, olen itse kokenut hyviksi dietorellen karkit.Menee vähän pisteitä, joita painonvartijoiden ohjeiden mukaan lasken ( Nyt pudottanut 17 kg tammikuun alkupuolelta..), niitä ei viitsi syödä pussillista eikä kyllä joka kerta puoltakaan kerralla..Lisäksi minulla löytyy light-limpparia jääkaapista ja paljon hedelmiä.Verigreipit on muuten yllättäen tosi hyviä.Tsemppiä vaan.
En nyt varsinaisesti laihduta, koska imetän. Koitan vaan hillitä tuollaisia ylimääräisiä himoja ja syödä terveellisesti.

Esikon imetysaikana sorruin herkuttelemaan, mikä jatkui sitten imetyksen loputtua ja siitä jäi 10 ylimääräistä kiloa. :ashamed:

En tahdo tältä toiselta samaa kohtaloa, joten hillitsen himoni! :saint:

Kiitos vielä kaikille vastanneille!

 
smile
Hei, mulla auttaa ainakin kahvi. Keitän väkevät kahvit ja juon pari mukillista niin kyllä makeen himot lähtee. Ja nythän saa jo esim ihanaa vesimelonia kaupasta, nam... ja kokeilkaas sitä vähärasvasen fetan kans... kyl on viä parempaa ku karkki!! ;)
 
Tässä jotain mun ite käyttämiä kikkoja
1. Syö ensiksi jotain kunnon ruokaa ja sitten vasta herkkuja
2. Lakua suklaan sijaan
3. Jotain makean makuista purkkaa töissä tai tv:tä katsoessa
4. Määrää itsellesi jokin työ esim. siivous, pyykkien lajittelu jonka
jälkeen saa vasta syödä
 
PURKKA auttaa makeanhimoon!!!!!!! Kahvi myös tosi hyvä,mutta olen itelläni huomannut, että jos jätän kaikki herkut pois himot senkun lisääntyy ja herkut on mielessä kokoajan. Joten sallin jäätelön näin kesällä. IHANAA vaniljajäätelöä....... :p :p :p
 

Yhteistyössä