V
viisaus poistettu
Vieras
Kesti tunnin sain 8puudutuspiikkiä.. ensin 6... Oli jo ehtiny tulehtua ku oon 3kk odottanu kunnalliselle nii ei puudutus meinannu tehota... Sit ku sitä hammasta väännettii ekan kerran niin mä huusin ku oli ihan helv.. kovat kivut! Kaks puudutuspiikkiä sain sitten vielä... Sit sitä hammasta leikattii ja väännettii eikä meinannu lähteä. Sit multa repes poskiontelo, en tiedä mikä se on ja miten mahdollista mutta nenästä alko vuotamaan verta ihanku suihkulähteestä... Sitä oli lääkärin takilla, mun paidalla, lattialla... Onko kellään käyny tällästä??? Sit se hammas jo väkisin väännettii et päästii ompelemaa haavaa.. Sain 7tikkiä, siis miten yhdestä hampaasta voi tulla 7tikkiä???
Onneks toi puudutus nyt vielä tehoaa ja on panacodit ja burana800 ja antibiootit odottamassa.. Mut siis tietääkö kukaa miten on mahdollista et poskiontelo repee? Tärisin ja olin hiestä märkä sen operaation jälkeen etten kysyny mitään.
Onneks toi puudutus nyt vielä tehoaa ja on panacodit ja burana800 ja antibiootit odottamassa.. Mut siis tietääkö kukaa miten on mahdollista et poskiontelo repee? Tärisin ja olin hiestä märkä sen operaation jälkeen etten kysyny mitään.