karma vie persuja 6-0

  • Viestiketjun aloittaja irony indeed
  • Ensimmäinen viesti
irony indeed
Soinihan ei ole koskaan edes "uskonut" ilmastonmuutokseen, hänhän on täysin pihalla kaikista ympäristö- ja luontokysymyksistä. Timo on aina haukkunut luonnonsuojelua edistäviä ihmisiä. Nyt tämä takinkääntäjä edustaa Suomea Obaman järjestämässä arktisten alueiden ilmastokokouksessa. Mutta eipä hauku Obamaa, päinvastoin Timo haluaakin auttaa ympäristöasioissa.
KIITOS KARMA. :ROFLMAO:
Päälle vielä pakolaiset, joita ei ole koskaan tullut näin paljon Suomeen kuin persujen hallituskautena tulee.
KARMA. :whistle:

Näin ne asiat hauskasti kääntyy aivan päinvastaisiksi mitä saarnasi.
Kun takki kääntyy niin takki kääntyy näin. Olen silti iloinen että Timokin joutuu pestissään sivistyneempien ihmisten pariin ja puhumaan asioiden puolesta joita ennen vastusti. Elämä kouluttaa Timoa, sitä se aikuistuminen on. :)
Aawwwww.

http://www.hs.fi/politiikka/a1441070232817
 
Ikivihreä
Itse olen vihreä ja en halua ilkkua Soinia näistä "takinkäännöistä". Semmoista se politiikka on. Parempi, että pystyy toimimaan yleisen edun kannalta kuin väkisin pitävän jonkun mielipiteen.

Selväähän se oli, että oppositiossa on helppo huudella ja kun hallitusvastuu koittaa, tilanne on toinen.
 
vierailija
Itse olen vihreä ja en halua ilkkua Soinia näistä "takinkäännöistä". Semmoista se politiikka on. Parempi, että pystyy toimimaan yleisen edun kannalta kuin väkisin pitävän jonkun mielipiteen.

Selväähän se oli, että oppositiossa on helppo huudella ja kun hallitusvastuu koittaa, tilanne on toinen.
Itse olen persu ja inhoan syvästi petturisoinia
Jaa, niinkuin ei tarvitse väkisin pitää vaalilupauksiaan? Hillotolppa o ja Audin takapenkki olivat Soinin "yleinen etu"
 

Yhteistyössä