karkkihaaste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teerenpilkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

teerenpilkku

Jäsen
29.04.2006
302
0
16
Päätinpä uskaltaa kokeilla karkitonta toukokuuta. Suuri juttu mulle karkin mässääjälle. Nyt vauvan syntymän (2kk) jälkeen on erityisesti maistunut. Kilotkaan ei ole karissut siten kuin ennen, siihen löytyy tietysti montakin syytä. Mut nyt tuli stoppi jatkuvalle maiskutukselle...hyvästi pantterit, oukki doukit, lakumixit, ässämixit, ymym.
Lähtekää mukaan! Muistakaa kysellä kuulumisia niin sortua ei kehtaa niinkuin salaa yksinään kävisi! :wave:

Kyllä karkkilakko voi onnistua.Itse olin viime vuoden maaliskuusta tämän vuoden huhtikuuhun karkitta!Siis reilu vuosi.nyt olen syönyt jonkin verran,mutta ei ole edelleenkään vaikeeta olla ilman.
Tsemppiä sinun karkittomalle ajalle :flower: :D

Karkiton toukokuu on mullakin menossa! Muksut kun tietää jo kaikki äidin kätköt, niin pakko yrittää itekin rajoittaa tätä mässäilyä. =) Samalla jätin myös chipsit ym suolaiset herkut pois... ja erehdyin lupaamaan, ettei makkaraa eikä oluttakaan tässä kuussa. Tuo varmaan on se pahin.. grillikausi aluillaan... vaikka ehtiihän sitä sitten kesäkuussakin. Ja ainahan sitä voi grilliin laittaa kunnon pihvit! :p
Tsemppiä vain karkittomaan kuukauteen. Toivottavasti ei ihan seinillä hypitä loppukuusta! ;)

Eipä ole tuota ongelmaa. Vielä vähemmän näin raskausaikana, ajatuskin jo puistatuttaa. Muutoinkaan normaalisti en ole karkin ystävä, mutta nyt erityisesti tekee oikein pahaa. Huh...

Yhteistyössä