Karkeakarvaisen mäykkyni siskoja etsin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siskot hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siskot hukassa

Vieras
Mäyräkoirani syntyi karvialla 7.12.2004. Kasvattajaan ei ole saanut yhteyttä luovutuksen jälkeen. Haimme pennun helmikuussa 2005. Siskoilla on nimet, jotka alkavat kirjaimilla:
E
M
A
L
Meidän mäykyn nimi alkaa kirjaimella Q
huom. Kysymyksessä rekisterinimien alkukirjaimet.
kuulostaako tutulle? Siskot siis hukassa.

http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=tappijalat

Tuo ei kyllä ole rotuyhdistyksen virallinen sivusto mutta arveleisin että tuon kautta voisit koirasi sisarusten omistajat tavoittaa.

Emän nimi alkaa kirjaimella V ja siihen eteen kennelin alkukirjain L
Isän nimi puolestaan on F - F F.
F-F on kennel nimen alku kirjain.
kasvattajan sukunimi alkaa kirjaimella H.

Olen kysellyt mäyräkoiraliitolta mutta sanoivat että kasvattaja on se joka kertoo. Kasvattaja sanoi että ei tiedä mitään siskoista. Sen puhelun jälkeen emme ole häntä tavoittaneet. Kukaan ei tiedä. Puhelin numero muutettu salaiseksi.

Myös kennelliitolta kyselin mutta kasvattaja on se joka kuulemma kertoo. Netistä olen katsonut jalostustiedoista kyseisen pentueen ja emän ja isän. Laillinen on koiramme kaikkine papereineen mutta kasvattajasta en löytänyt sanaakaan. Hänellä oli pentueen emäkin sijoituksessa ja isä on kennelistä. Siellä myöskään eivät olleet halukkaita kertomaan mitään.

Olisi mukava vaihtaa ajatuksia omistajien kanssa, järjestää vaikka tapaaminen ja että olisi mahdollista saada vaikka valokuvia. Ja muutenkin olisi mukava tavata millaisia pennuista on kasvanut.. Vai onko sisaruksia ylipäätään myyty kellekään ja sisarukset jätetty kasvattajalle. Olimme ensimmäiset jotka pennun haki. Minä ja mieheni haettiin.

Yhteistyössä