karkaileehan tuo meidän koira, mutta hitto että ärsyttää kun naapurin koira karkaa tänne ja

JOKA kerta vääntää ihan tajuttomat paskat tähän meidän pihalle!!! ja mie en uskalla ottaa sitä koiraa kiinni ja viedä takaisin kotiinsa, kun se alkaa aina muriseen, jos menen lähelle!! :/ enkä tosiaan viitti mennä valittaan naapurille että "en uskalla tuoda teitin koiraa takas kotia kun se murisee hirveesti.. ja vääntää tolkuttomat tortut meidän pihalle.." :x
 
Borkku
Jos te molemmat pitäisitte ne koiranne niin et ne ei karkaile toisten pihoille eikä muuallekaan, näin ei ottais päähän se naapurin koira.

Mut naapurille ei kannata kauheesti narista jos omaki karkailee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerää ne tortut ja kippaa naapurin pihalle :kieh:
no mieli tekis, mutta kun ei tuo meidänkään koiruus mikään pyhimys ole.. ei se (tietääkseni ) ole kyllä kertaakaan paskonu toisten pihoille (pyrin aina hakemaan ja/tai laukkoon perässä kun se karkaa ).. eikä se mua sillain muuten haittais, mutta tosiaan, kun mie aikalailla pelkään tuota naapurin koiraa, ja jo oman koiran torttujen kerääminen on ällöä puuhaa, ni sit kun tuollanen valtava hurtta vääntää oikeen tajuttomat tuotokset, ni se vasta kuvottavaa onki!! :x
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerää ne tortut ja kippaa naapurin pihalle :kieh:
no mieli tekis, mutta kun ei tuo meidänkään koiruus mikään pyhimys ole.. ei se (tietääkseni ) ole kyllä kertaakaan paskonu toisten pihoille (pyrin aina hakemaan ja/tai laukkoon perässä kun se karkaa ).. eikä se mua sillain muuten haittais, mutta tosiaan, kun mie aikalailla pelkään tuota naapurin koiraa, ja jo oman koiran torttujen kerääminen on ällöä puuhaa, ni sit kun tuollanen valtava hurtta vääntää oikeen tajuttomat tuotokset, ni se vasta kuvottavaa onki!! :x


Saattaahan joku pelätä myös sitä teidän koiraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Jos te molemmat pitäisitte ne koiranne niin et ne ei karkaile toisten pihoille eikä muuallekaan, näin ei ottais päähän se naapurin koira.

Mut naapurille ei kannata kauheesti narista jos omaki karkailee.
vaan kun ne välilllä pääsee karkuteille! MINKÄ sille voi, jos se koira päättää, että lähempä huiteleen hetkeksi??? kerro, toki!! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerää ne tortut ja kippaa naapurin pihalle :kieh:
no mieli tekis, mutta kun ei tuo meidänkään koiruus mikään pyhimys ole.. ei se (tietääkseni ) ole kyllä kertaakaan paskonu toisten pihoille (pyrin aina hakemaan ja/tai laukkoon perässä kun se karkaa ).. eikä se mua sillain muuten haittais, mutta tosiaan, kun mie aikalailla pelkään tuota naapurin koiraa, ja jo oman koiran torttujen kerääminen on ällöä puuhaa, ni sit kun tuollanen valtava hurtta vääntää oikeen tajuttomat tuotokset, ni se vasta kuvottavaa onki!! :x


Saattaahan joku pelätä myös sitä teidän koiraa.
no olenko mie väittäny että tuota ei tarttis pelätä?! juurihan sanoin, ettei se mikään pyhimys ole!! :headwall:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Saattaahan joku pelätä myös sitä teidän koiraa.
no olenko mie väittäny että tuota ei tarttis pelätä?! juurihan sanoin, ettei se mikään pyhimys ole!! :headwall: [/quote]


Korostit asian siten että sinä pelkäät sitä naapurin koiraa ja se että mainitset ettei omasikaan mikään pyhimys ole on hyvin suhteellinen juttu.
No onneks mun ei tartte takoa omaa päätäni seinään koirieni käyttäymisen vuoksi.
 
Meillä muuten sama juttu mutta mun koirat ei pääse karkuteille.
Mä tein viimeksi kun sain sen naapurin rakin kiinni itseteosta silleen, että keräsin sen kasan pussiin ja kirjoitin: Meillä tulee omista koirista ihan tarpeeksi tätä tavaraa joten pidä huolta että koirasi ei enää pasko pihallemme tai seuraavan kerran sen kiinni saadessani, voitte hakea sen 60km päästä löytöeläintalosta. Ilmoitan myös poliisille että rikotte jatkuvasti koiran kiinnipitomääräystä.

Sen jälkeen ei ole rakkia täällä näkynyt... :D . Eikä ihme kyllä mennyt välitkään naapureihin, tai ainaki ne samalla tavalla tervehtii edelleen :wave:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Leena77:
Meillä muuten sama juttu mutta mun koirat ei pääse karkuteille.
Mä tein viimeksi kun sain sen naapurin rakin kiinni itseteosta silleen, että keräsin sen kasan pussiin ja kirjoitin: Meillä tulee omista koirista ihan tarpeeksi tätä tavaraa joten pidä huolta että koirasi ei enää pasko pihallemme tai seuraavan kerran sen kiinni saadessani, voitte hakea sen 60km päästä löytöeläintalosta. Ilmoitan myös poliisille että rikotte jatkuvasti koiran kiinnipitomääräystä.

Sen jälkeen ei ole rakkia täällä näkynyt... :D . Eikä ihme kyllä mennyt välitkään naapureihin, tai ainaki ne samalla tavalla tervehtii edelleen :wave:
Turhastahan on turha herneitä vedellä :D
 

Yhteistyössä