Kärcher- höyrypesuri, ovatko hyviä, kellä on, kokemuksia? Mikä malli jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höyryilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höyryilijä

Vieras
Täällä oli aika vasta höyrypesuri-topa, mut en löydä sitä nyt. Olisin kuitenkin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia höyrypesureista ja Kärcher taitaa olla tunnetuin ja ostetuin. Onko kellään ko. merkin vempelettä ja mikä malli? Paljonko maksaa ja mitä kohteita pesette sillä?

Oletteko tyytyväisiä laitteeseen? Kaikki risut ja ruusut nyt tähän, mä HALUAN sellasen vempeleen. :D

Niin ja siinä sais olla joku sellainen matonraikastus/höyrytys-systeemi ja sohvalle kans. Missä mallissa sellainen ois, vai onko kaikissa malleissa? Voiko laminaattia vedellä tuollaisella?

Itsestäni on paras Kärcherin imevä höyrypuhdistin.
En omista sitä, mutta lainaan ystävältäni sitä.Maksaa jotain 600-700 euron välillä.
Pesen sillä matot, sohvat,patjat sängystä,uunin,kaapit,lattiat(muovi ja klinkkerilattiat)
saunan,kylppärin ym...puhdasta tulee ja ilman pesuaineita.
Laminaattia olen pessyt myös vähemmällä höyryllä.Aina kannattaa kokeilla johonkin piilon viereen että kestääkö
materiaali 100 asteista höyryä.Haaveissa hommata itselleni oma höyrypuhdistin Kärcher imevämalli paras.

Minulla ihan tavallinen Kärcher höyrypuhdistin, tyyppiä en muista mutta vettä siihen mahtuu 1,6l. Käytän lattioiden, laattojen, vessan, peilien, keraamisen tasin, uunin jne pesuun. Parkettiakin olen pessyt, vähemmän höyryä ja paksumpi liina niin ei jää märäksi. Tosi näppärä, tykkään varsinkin siitä, ettei tarvitse käyttää voimakkaita pesuaineita eikä huuhdella moneen kertaan.

Yhteistyössä