Karavaanarit-ohjelma, huh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en voi mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en voi mitään

Vieras
Miten tuo Hannele Laine on niin tyhmä, ei voi pieni ihminen ymmärtää. Oikeasti häpeän sen emännän puolesta ku ei se ite tajuu, vakka ei kyl pitäisi.
Voin oikee pahoin.
Ensinnäkin haukkuu ihmisiä läskeiksi tai pulleroiksi ja itse on tavan paksu patukka :)

Olen pitänyt sitä ärsyttävänä ämmänä aina, onneks alkoi tämä karavaanari-ohjelma, mun mielikuva muuttui heti positiiviseen suuntaan! Tosi rento nainen, kerrankin joku on sellainen kuin haluaa olla eikä sellainen mitä odotetaan...

Apua, mikä teitä ihmisiä viavaa. Onko teidänmielestä töykses ihailtavaa? Ette varmaan kuuntele ollenkaan miten se puhuu ihmisille. Mä pidin sitä ennen muinoin ihan ok immeisenä ,mut kaikki on karissu näiden vuosien aikana ja mitä enenmmän se suutaan aukoo.

[QUOTE="vieras";23932725]Olen pitänyt sitä ärsyttävänä ämmänä aina, onneks alkoi tämä karavaanari-ohjelma, mun mielikuva muuttui heti positiiviseen suuntaan! Tosi rento nainen, kerrankin joku on sellainen kuin haluaa olla eikä sellainen mitä odotetaan...[/QUOTE]

Mutta jokaiselta odotetaan käytöstapoja kuitenkin ja jos joku haluaa käyttäytyä ällösti niin minun mielestä se on järjen köyhyyttä.
Onko huono käytös silloin hyväksyttävää muka? Ilmeisesti.

Yhteistyössä