Karalahden huumekuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Onko näistä jo ollu juttua? Luin äske Iltistä ja kattelin kuvatkin, kun ne siihen oli tällätty. Eihän niiden kai pitis ees todisteeksi riittää? Sekin kuva jossa Karalahdella näytti olevan valkoista nenässä, menis vaikka finnistä.. :whistle: kommentoimatta sen kummemmin Karan syyttömyyttä tai syyllisyyttä, aika onnettomat ainaki nuo kuvatodisteet on.

Näinpä.. Toisessa ketjussa tätä jo vähän pohdittiinkin, ja mun mielestä (myöskin karalahden syyttömyyteen/syyllisyyteen kantaa ottamatta ) syyttäjällä on nyt kyllä todella heikot kantimet :D Tolla perusteella aika moni kotiäitikin voitais vetää syytteeseen kun on kotikuvia joissa vehnäjauhot naamalla, puhumattakaan kaikista muista... huoh

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Näinpä.. Toisessa ketjussa tätä jo vähän pohdittiinkin, ja mun mielestä (myöskin karalahden syyttömyyteen/syyllisyyteen kantaa ottamatta ) syyttäjällä on nyt kyllä todella heikot kantimet :D Tolla perusteella aika moni kotiäitikin voitais vetää syytteeseen kun on kotikuvia joissa vehnäjauhot naamalla, puhumattakaan kaikista muista... huoh

juuri tätä mä ajoinkin takaa :D

Veikkaisin - asiaa tarkemmin tuntematta - että syyttäjällä täytyy olla jotain vahvempaa näyttöä kuin iltapäivälehdissä ollut kuva. Nenässähän voisi olla vaikka räkäpallero.
Jos muuta kuin tuo kuva ei ole tarjolla, niin jopa on veronmaksajien rahojen väärinkäyttöä!