Kapselikeitin (Cupsolo), mitä kaikkea sitä nyt täytyy ostaa jotta saan sen kupin kahvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tapetilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tapetilla

Jäsen
19.04.2012
65
0
6
Äitienpäivä tulee ja jääkaapin oveen on nyt ajoissa lätkäisty mainos tuosta Cupsolosta (jossain oli tarjous..) ;) Tarkemmin sanottuna kylläkin myönnyn näin äitienpäivän kunniaksi miehen omaan haaveeseen laitteen hankinnasta, ei siis niin että kamala materialistiäiti väärinkäyttää äitienpäivää omiin tarkoituksiinsa.
(Mitähän varten Ameriikassa on alunperin äitienpäivä tehtailtu, eikö sitä jossain oo väitetty sen olevan korttifirmojen tuotosta)..

Asiaan, nyt kun sitten tahdon keittää vaikka sen kupillisen Cappuccinoa (khyllä, googletin, että osasin kirjoittaa kaputsiinon oikeaoppisesti) niin mitä kaikkea siihen koneeseen täytyy ostaa/ laittaa? Kapseli, vettä hanasta, muuta? Onko jotain ihme maitokapseleita maitohyllyssä? Hämäännyin, kun kiisteltiin (noin kirjoitetaan meidän perheessä "keskusteltiin") asiasta miehen kanssa enkä kyllä koskaan ollut kuullut mistään ylimääräisistä maitosysteemeistä.

Nyt kun vielä laittaa niitä korukuvastoja ja mainoslehtisiä ympäri kämppää, ehtii itsekunkin ukkokullat käydä kaupoilla, näin siis niissä perheissä joissa lahja on tapana hankkia vaikkapa lasten puolesta ja joilla ei liian tosissaan oteta näitä juttuja - ja aivan, en ole mieheni äiti ja ei ole velvollinen ostamaan mulle lahjaa
(jokos mä uskallan postata tän aloituksen ilman, että saan schaissea niskaan äitienpäivän tarkoituksen pilaamisesta). Kukin tyylilään, jookos :)

Meillä on Cupsolo (ostin miehelle joululahjaksi:) ) Tarvitset tosiaankin kapselin ja vettä. Kun ostat Cappuccino-kapselipaketin, siinä on sekä maito- että kahvikapselit mukana. Cappuccino tehdään niin, että ensin koneessa surautetaan maitokapseli ja sitten kahvikapseli. Maidottomat kahvit tulevat yhdellä kapselilla.

Tutustu käyttöohjeisiin kun aloitat, ennen kahvinkeittoa esimerkiksi kone pitää huuhtaista (huuhtelutoiminto-napista vain).

Jes, olinko jopa siis kerran oikeassa näissä miehen ja mun välisissä väittelyissä
:vampire: Tää kun saattaa väittää melkein mitä tahansa totuutena ja tietysti melkoisen painokkaasti.. Ja kyllä on muuten vaikea myöntää olevansa väärässä.

Kiitoksia vastauksesta, jotensakin odotin jotain tyyliin "lue käyttöohjeet, ääliö".
Onkohan mulla jotenkin vääristynyt kuva palstan henkilökemioista :whistle:

Cupsolon käyttö on ihan idiootti helppoa, eli juurikin tarviit vain kapselin ja vettä. Voit tehdä espressoa tai eri kapseleita yhdistelemällä espresso macchiatoa, lattea cappuccinoa. Ja nyt on saatavilla niitä "tavallisia" kahvikapseleitakin eli presidenttiä jne. Cupsololla kahvi on niin järkkyhyvää, että välillä tavis suodatinkahvi maistuu ihan kuravedelle :x Tosin sitäkin tulee silti välillä juotua :)

Cupsolon käyttö on ihan idiootti helppoa, eli juurikin tarviit vain kapselin ja vettä. Voit tehdä espressoa tai eri kapseleita yhdistelemällä espresso macchiatoa, lattea cappuccinoa.

Kuulostaa siis jo nyt ihan mun keittimeltä! Voisitko vielä kertoa, osasitko ulkoa nuo kahvien nimet vai lunttasitko paketin kyljestä - voisko joku muukin tunnustaa ettei tiedä yhtään miten tommoset kirjoitetaan?!

Yhteistyössä