Kantoliinoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kädet vapaaksi kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kädet vapaaksi kiitos

Vieras
Minkä hintaisia yleensä ovat? Onko niitä olemassa erilaisia? Onko jokin malli, joka menee koko ajan mitä tarvii käyttää? Entä missä niitä myydään? (Asustelen jyväskylässä.)

Itsellä oli Didymos liina koko 6. Käytin ihan vastasyntyneestä taaperoikään asti. mukana tuli sidonta ohje kirjanen ja dvd, vielä missä näytettiin kaikki sidonnat alusta loppuun. Oli minusta ? tosi hyvä. Taitaa liikkua n. 70? pinnassa tuo hinta. Käy talvi ja kesä vauvalle.

Pikku Ruun liinat on hyviä ja taitavat olla markkinoiden edullisimmat trikooliinat. Napakoita ja menee isommallakin lapsella.

Huutonet on pullollaan. Pitäisi vain tietää tahdotko trikooliinan vain kudotun? Rengasliina on hyvä pikaliina, mutta siinä ei voi kantaa pitkään.

Ellet ole valtavan kiinnostunut sidonnoista ja haluat nimenomaan helppoutta ja apua kantamiseen niin suosittelen lämpimästi Manduka-kantoreppua. Se on jokaisen euron arvoinen ja kun et itse enää tarvitse sitä niin saat siitä vielä hyvät rahat.

Googleta manduka.

Liinoja on paljon erilaisia, mulla on kokemusta Girasolista ja Vatanaista (kudottuja liinoja) 4,6 m pituisena, molemmat oli tosi mieluisia. Hintaluokka noilla liinoilla tuon pituisena on 80 euron luokkaa uutena, käytettyjä voi bongailla vähän halvemmalla. Monet hankkii ihan pienelle ensimmäiseksi liinaksi trikooliinan, mutta sillä ei kyllä kanna kovinkaan montaa kuukautta. Kudottu liina on ehdottomasti paras viimeistään puolivuotiaasta eteenpäin, sillä jaksaa kantaa hyvin painavaakin lasta ilman ongelmia.

Mitenkäs toinen ergonominen vaihtoehto, kantoreppu? Meillä ollut käytössä pari kuukautta Manduca, kun itse kyllästyin kieputtelemaan taaperolle nelimetristä liinaa. On helppo ja kätevä, voi käyttää muistaakseni jo 2 vkon iästä alkaen. Meillä tykätään kovasti! Jälleenmyyjä Jyväskylässä on ainakin www.vauvauva.fi

Yhteistyössä