Meillä seuraavat liinat käytössä:
hug a bub: ihana pitkä trikooliina jossa kavennetut päät. ei voi kehua liikaa, aivan loistava liina!!! JA kaikenlisäks erikoiskuoseista kovaa metsästystä ja jälleenmyyntihinta pysyy tosi hyvänä!! Suosittelen!! Kevyt ja ihana ja kaunis! Ei mikään inkkariemo-liina...
TSI-huggis: ihana huggiksesta itse tehty kopio...tasku ja kaikki,värikin melkein löytyy huggiksista, oliivi-hassel, vahingossa osui samanalaiset kankaat ostoksiin... =)
Tri-cotti: ihana helppo ja nopea tuubiliina trikoosta! Nopea pukea päälle,useampia tapoja käyttää,meillä vauva kulkee ristissä ja isompi esikoinen lonkalla (molemmat tuubit päällekkäin niin saa napakan!) Tässä miinuksena se että on ostettava kantajan koon mukaan,eli jos iso kokoero äidillä ja isällä niin on oltava sit kummallekin oma liina... Mutta yksi suosikeistani!!
Mim sarong-rengasliina: Mimmi on meillä miehen suosikkiliina joka lähtee aina lätkämatseihin mukaan kun jannun kanssa menevät pelejä katsomaan!! Nopea pukea ja voi käyttää monella tapaa. Trikooliinassa kuitenkin napakampoi ja kevyempi kantaa lasta,paino jakautuu paremmin..Itse en oo vielä niin ihastunut rengasliinaan,mutta miehelle ykkönen!
Trikooliina on siitäkin hyvä,että antaa sidontavirheitä anteeksi aika paljon! Itse on helppoa tehdä liina jos vaan yhtään osaa ommella siksakkia ja suoraa ommelta!
Ja paljon halvemmaksikin tulee.
Käy katsomassa www.babyidea.fi ja siellä kirppis, paljon käytettyjä liinoja myynnissä. Ja www.kantoliinakanava.fi keskustelua ja liinaopastusta!