Kanta-Hämäläiset hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höhhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on jotenkin Lammista sellanen kiva tunne :D No en mä kyllä oikeesti tietäis. Kaikista on suunnilleen sama matka HML:aan eli isompaan kaupunkiin. Kaikista mieluiten muuttaisin Iittalaan (Kalvola), oisko se vaihtoehto?

Mie taas en lähtis Iittalaan asumaan, en sitten millään! Siellä joka toinen tuntuu olevan alkoholiongelmainen yh. Renkokin on melko turha paikka. Parola, Turenki, Tervakoski ok paikkoja. Lammi on mun mielestä jotenkin syrjässä, .. .onhan toisella puolen sitten Lahti mutta kuka siitäkään välittää.. ;)

[QUOTE="...";23794822]Mie taas en lähtis Iittalaan asumaan, en sitten millään! Siellä joka toinen tuntuu olevan alkoholiongelmainen yh. Renkokin on melko turha paikka. Parola, Turenki, Tervakoski ok paikkoja. Lammi on mun mielestä jotenkin syrjässä, .. .onhan toisella puolen sitten Lahti mutta kuka siitäkään välittää.. ;)[/QUOTE]

Miksi Renko on turha paikka?

Lähinnä ihmisten vähyyden ( onkos sielä kyläpahasessa nyt 2000-3000 asukasta? ), nähtävyyksinä kivikirkko ja tie, mitäs muuta siellä on... Alepa tai joku muu pikkukauppa. En ole pitkään aikaan ajanut Rengosta edes ohi, joten en osaa sanoa mitä muuta siellä on tarjolla. Aika paljon palvelut sieltäkin siirtyneet Hämeenlinnaan, keskustaan, kun tuli kuntaliitos.
Ainiin, ja joskus aikoinaan koulussa kiusattiin Renkolaisia, kun olivat landepaukkuja ;)

[QUOTE="...";23794822]Mie taas en lähtis Iittalaan asumaan, en sitten millään! Siellä joka toinen tuntuu olevan alkoholiongelmainen yh. Renkokin on melko turha paikka. Parola, Turenki, Tervakoski ok paikkoja. Lammi on mun mielestä jotenkin syrjässä, .. .onhan toisella puolen sitten Lahti mutta kuka siitäkään välittää.. ;)[/QUOTE]

Kas kummaa kun en ole huomannut vaikka Iittalassa asun.

Asun Hämeenlinnassa, muutama hyvä ystävä Turengissa siellä metsien keskellä. Me ollaan suunniteltu rakentavamme sinne jonnekkin metsän keskelle, kun löytyy tontteja, parisen vuoden päästä Hongan hirsitalon :)
Turenkia voisin suositella, sieltä on niin lyhyt matka ylipäätään minne vaan.

Ajattelin vain tulla kertomaan, että se kirjoitetaan "kantahämäläiset", pienellä alkukirjaimella ja ilman väliviivaa.

Pahoittelut nussitulle pilkulle.

Mua ällöttää ihmiset joilla on aikaa kommentoida näitä tällaisia tosta puuttuu pilkku tai toi tulee isolla juttuja, oksettavaa!
Ja sori vaan kuule ihan itselles, sen saa kirjoittaa yhteen tai sillä väliviivalla, mee kouluun takas!

Ajattelin vain tulla kertomaan, että se kirjoitetaan "kantahämäläiset", pienellä alkukirjaimella ja ilman väliviivaa.

Pahoittelut nussitulle pilkulle.

Mua ällöttää ihmiset, joilla on aikaa kommentoida näitä tällaisia "tosta puuttuu pilkku tai toi tulee isolla"- juttuja, oksettavaa!
Ja sori vaan kuule ihan itselles, sen saa kirjoittaa yhteen tai sillä väliviivalla, mee kouluun takas!

Yhteistyössä