Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

Tällaista pinoa ajattelin koittaa järjestää, jos joku mun kans tänne vaiks tulis :) Ja vois sitten kuulumisia vaihdella tiheempäänkin ja kenties nähdäkin ja solmia uusia kestäviä ystävyyssuhteita! =) Tosin itse ihan alussa tässä vielä mutta kova usko siihen et kaikki hyvin menis vaikka välistä pelottaakin :)

miracle + pallero 5+3


ja listaa meistä masun kasvattajista! =)





Kanta-Hämeen alueella asuvat odottajat:[color]


Esikoistaan odottavat:[color]

Joanna....................26v............LA 4.4
SatuKa....................30v............LA 8.7 (tuplat)
miracle....................23v............LA 13.11[color]

Toista lastaan odottavat:[color]
HooWee.................32v.............LA 24.6 (tuplat)
Hippoliina................22v...........LA 26.4
daydreams..............23v...........LA 2.9

[color]

Kolmatta lastaan odottavat:[color]

Neljättä lastaan odottavat:[color]

Viidettä lastaan odottavat:[color]

Kuudetta lastaan odottavat:[color]
mintsi......................34v..........LA 25.5[color]


 
:wave: täällä yks vapaa-ehtoinen pinoutuu sun seuraks :D
Mä siis 23v ja toisen lapsen LA 2.9. Esikoinen täyttää kesäkuussa "jo" 2v! Kerrohan sinäkin jotain itestäs :) koskas sun LA on?saisinhan sen tosta itekin laskettua mut....Profiilistas kurkkasin että sulle on esikoinen tulossa, Kovasti onnee!

Daydreams ja pipana 15+6
 
Täällä kanssa yksi Hämäläinen masun kasvattelija :wave: Jonka maha ei toivottavasti kyllä enään kovasti kasva :D Elikkäs synnytystä tässä jo odotellaan, LA 4.4. Ikää multa löytyy vielä hetken 26.v ja esikoista miehen kanssa odotellaan :D Jännää!!!

Joanna ja tiltiäinen 37+3
 
Heippa
Ilmottaudun kanssa mukaan =) La on 25.5 ja 6:ta odotellaan. Ikääkin mulla on jo hiukan enempi eli 34v tuli vähä aika sitten täyteen. Mukava kuulla muistakin hämeen odottajista.

mintsi+lepakkovauva 30+1(jee!!!)
 
Ihanaa et näinki monta meitä jo on!!, tervetuloa daydreams, Joanna ja mintsi!! :hug::hug::hug:

Eli mun LA ois 13.11 ja esikoinen tosissaan masussa, niin aluillaan vasta =) Toivon niin kovin et kaikki menis hyvin! olen siis 23v kuten mieskin, ja kuun lopussa siis muutto virallisesti yhteen =) (mu opparin takia ei oo voinu aiemmin vaik ollaanki käytännös asuttu yhes jo sen 7kk)
 
Minä voisin myös ilmoittautua mukaan, vaikka olenkin äärimmäisen laiska kirjoittelija.
Täällä odotellaan esikoisia syntyväksi 8.7.08.
Ikää on jo 30v, joten päätimme sitten kerralla laittaa isomman perheen kasaan. :D

SatuKa ja tuplat 24+0
 
SatuKa tuplaonnittelut!
Hauskaa että meitä on löytynyt jo näinkin monta.
Joannalla ihana 4D-kuva profiilissa!
Sitä piti kysymäni että mistäs päin hämettä te muut ootte?Täällä kirjotellaan Forssasta.
miracle onnittelut yhteen muuton "virallistamisesta"!Mitäs muuten opiskelet?Mäkin muutin ukon kans yhteen sillon kun esikkoo ooteltiin, meillä tosin on siitä hauska tää yhteinen historia et tulin tosiaan raskaaks samana iltana kun ekaa kertaa tavattiin :whistle:
Sit saikin ukko vaihtaa kaupunkia,työpaikkaa ja puolen vuoden päästä asuttiin yhessä ja mentiin kihloihin :heart: Syksyllä tuleekin sit 3 vuotta yhteiseloo, samoihin aikoihin kun on masuasukkaan LA.Ollaan siis oltu melko hätäinen pariskunta :D
Nyt täytyykin mennä laittaan poitsu ulos nukkuun, ennen kun iskee väsykiukku :)
 
nyt nostellaan et tulloo uuttaki populaa et meidät löydettäs!! =) ja itse kirjoittelen riihimäeltä :) laitettasko listaan kaikille mistä päin kirjotellaan? =)

tervetuloa SatuKa ja tuplaonnittelut!! hieno juttu!:heart::heart:

daydreams, no ohhoh!! Jopas te olitta pikaisia :D:D mie ku luulin et me oltii ko oltiin joku 4kk yhes ja sit alettii yrittää :p no mut mikäs siin jos vaa toimii :) ja restonomiks opiskelen =)
 
Mukavaa pääsiäistä! Koitan kanssa pistää vihdoin vähän tekstiä tänne kun nyt ns. vapaa päivä.
Kamala olo, musta alkaa tuntuu että meillä munii tänä vuona äiti eikä kukko. On niin turvoksissa oleva olo
Täällä myös Riihimäellä asustellaan nyt toista vuotta.Miracle kysynys heti sinulle eli kuka sulla on neuvola tätinä?
Vieläkös Joanna on paikalla? Sulla jo ihana loppuvaihe menossa. Onnea synnytykseen!
Ja kaikille tasapuolisesti onnea odotukseen =)

mintsi ja vauva 30+5
 
Miracle voi ihanaa. Sulla tosiaan kaikki kiva vielä edessä. Toivottavasti ei pahoinvointi kuitenkaan ole ihan mahotonta. Ja kiva että olet saanut lankisen irman. olen kuullut että se on ihan mukava täti.
Satuka Mitenkäs teillä sujuu? Tsemppiä sinulle mahan kasvatteluun. Täälä vaan yksi vauva mahassa ja välillä tuntuu että siinäkin on puolet liikaa kun kaiket yötä möyryää. :)
 
mintsi, oisha se kiva jos se on kiva täti :p ainaski se viesteissä ja puhelimessa vaikutti olevan :) ja mul ei oo pahoinvointia ollu mut kerkeehä sitä viel tulla.. mielialan heittelyit on kyl nyt ollu et eilen aloin itkee vaan lehvaa kattoessa ku mies sano ystävällisesti siitä et ku puhuin ja rapistelin karkkipussia et ei kuule leffaa ni mie pillahin itkuu :p
 
Hei vaan kaikille :wave:
mintsi täällähän minäkin vielä, vaikka melkein olisin jo mielummin laitoksella :LOL: Alkaa olemaan näitä vaivoja jo vaikka muille jakaa ja kärsimättömänä ihmisenä ei meinaa malttaa enään odottaa B)
daydreams Kiitos :) Ja niille jotka haaveilevat/suunnittelevat 4d-ultraan menoa niin suosittelen kovasti Hämeenlinnan lääkärikulmaa. Loistavaa palvelua "halvalla", jos nyt niin voi sanoa.
SatuKa Paljon onnea tuplista :flower: Muistan joskus ajatelleeni että olis "kätevää" kun tulis tuplat kerralla, mutta tässä odotuksen aikana on mieli muuttunut, kun tän yhden kantamisessakin on ollut oma hommansa =) Mutta kyllä ne pienet varmaan sitten palkitsevatkin tuplasti enemmän... uu ihanaa :D
Piti vielä kertoa että asutaan Janakkalassa.

Joanna ja tiltiäinen 38+1
 
miracle juu. mä kävin siellä varhaisultrassakin. Mitä ihmettä se olis maksanut..hmm. Mä en kyllä yhtään muista, olisko jäänyt jotain 50? itselle maksettavaa, kun sieltä vähentävät heti sen kelakorvauksen verran hinnasta pois. Siitä 4d-ultrasta jäi maksettavaa 130? joka mun mielestä oli vähän, kun vertailtiin silloin muiden kanssa hintoja eri paikkakunnilla.
Tässä linkki niiden sivuille http://www.laakarikulma.fi/
 
Kiitos onnitteluista! Tuplat olivat yllätys mutta iloinen sellainen. Saadaanpa perhe kerralla kasaan.

mintsi hyvin on mennyt, vaikka välillä tämä vauhdilla kasvava maha tuntuu ratkeavan. Koko ajan on ihan pingottunut. Viikolla 22 oli sf-mitta jo 25cm ja nyt on varmasti kasvanut paljon lisää. Ja kaikki sanovat, että on pieni maha verrattuna siihen mitä se on loppuaikoina.
Kyllähän tämä tuplaodotus tuo myös tuplahuolen. Ultrassa joudumme ravaamaan vähän väliä, torstaina olimme edellisen kerran ja kahden viikon päästä pitää mennä taas.

Galluppiin: Me ollaan Hämeenlinnasta kotoisin. Yhdessä ollaan mieheni kanssa oltu 8 vuotta ja naimisiin mentiin viime elokuussa. Vauvat saivatkin alkunsa sitten aika nopeasti häiden jälkeen. Tosin yritystä oli ollut alla jo useamman kuukauden.

SatuKa ja tuplat 24+4
 
ollaanpas taas tiputtu.Mitäs tänne kuuluu? joannalla alkaa ainakin loppusuora häämöttään ellei oo jo saavutettu :)
Itellä alkaa oksentelu vihdoin päättyä ja nyt ootellaan 16.4 olevaa rakenneultraa.
Tuplia oon kans kovasti kattelu kun jää sen verran pieni ikäero lapsille, mitäs tuplia te HooWee ja SatuKa ootte aatellu vai ootteko vielä mitään?Huutiksesta oon nyt muutamia kattonu sillä silmällä, saa nähä mitä tulee...
tarvis pakata poika ulos nukkuun tonne myrskyyn, onneks on vähän teranssi/katosta ettei ihan myräkkään joudu...

Daydreams ja pipana 17+1
 

Yhteistyössä