Kanta-Hämeen Keskussairaalaan synnyttämään...

Itse synnytin siellä lokakuussa 2005 ja hoitohenkilökunta aivan ihania. Niin synnytys salissa kuin osastollakin. Hoitohenkilökuntana oli sekä nuoria että vanhoja. Hyvä kokemus jäi! Vesisynnytykseen ei ollut mahdollisuutta vaikka amme siellä onkin... siis vain avautumisvaiheessa saa ammeessa olla... :)

Mä synnytin siellä kesäkuussa, ja todella ihana kokemus. Mukavat kätilöt, toiveitani kuunneltiin yms. Sattui vielä niin hiljanen aika että hoitajilla oli aikaa jutella yms.
Synnytyksessä mulla oli nuori kätilö, joka oli todella mukava; vanhempi kätilö oli jo valmiina tekemään epparin kun ponnistusvaihe venyi, mutta tämä nuori ei tehnyt eikä tullut mitään repeämiä tms.
Todella positiivinen kokemus ja mielelläni menisin uudestaan!
Ammeessa olin avautumisvaiheessa.

tosi hyvät kokemukset täälläkin, mukavat kätilöt molemmilla puolilla. toki saattavat olla kiireisiä, kuopusta synnyttäessä kätilö oli paikalla vaan noin kerran tunnissa, mutta eipä haitannut kun kuitenkin oli napin painalluksen päässä ja mieskin oli mukana.
epiduraalin saa yleensä suht nopeeta, ja muutkin kivunlievitykset ovat käytössä.
opiskelijoita on paljon, mutta heistähän on vaan hyötyä, molemmissa synnytyksissäni on opiskelija hieronut selkääni ja jutellut mukavia.

lisämaitoa annetaan kyllä vauvalle herkästi, mutta sekin on tietenkin neuvoteltavissa. antavat myös äidin levätä jos äiti niin tahtoo.

Yhteistyössä