Kansanedustajat nautti ja hehkutti kun he päättivät ISON joukon kanssa karhulapsen elämän syödäkseen sen 😢 😩

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuosta huomaat miten dillejä persut ovat.
Eipäs syyllistetä vaan yhden puolueen edustajia. Kokkareita ja varsinkin kepuleita on paljon metsästäjinä. Vuorineuvokset, isot johtajat ja maajussit on perinteisiä lahtaajaporukoita 😤

Tasan 2 v sitten uutinen ”Ensimmäisen aamun metsästyksessä mukana olivat myös Raimo Piirainen (sdp), Markku Eestilä (kok) ja veteraanikansanedustaja Eero Reijonen (kesk).”

Heti ensimmäisen päivänä pitää näköjään olla sormi liipasimella tyydyttämässä tappamisvimmmaansa.

Meiltä Kuhmosta sadasta karhusta voitaisiin vaikka 30kpl siirtää Helsinkiin.
Lähetä mieluummin etelään maaseudulle, itse näin alle 10 km matkalla 100 valkohäntäkaurista pelloilla auringonlaskun aikoihin.

Metsästäjät haluaa tappaa kaikki kilpailijansa, eli sudet ja ilvekset kun ne kauriit ”kuuluu heille” 🙄
Ja sitten ei kuitenkaan viitsitä metsästää tarpeellista määrää kauriita. Oon kuullut että kun niissä on niin iso homma lihamäärään nähden. Ja sitten on taas hirvet ammuttu todella vähiin, ei niitä tahdo enää nykyisin nähdä.

Tuo kansanedustajien julkisuuteen tuoma karhun ampuminen on poliittinen viesti Putelle ja Suomea uhkailleelle Medvedeville (suomeksi Karhunen).

Eli jos Venäjän karhu ylittää Suomen rajan niin tulee luodista päähän.

Tuo kansanedustajien julkisuuteen tuoma karhun ampuminen on poliittinen viesti Putelle ja Suomea uhkailleelle Medvedeville (suomeksi Karhunen).

Eli jos Venäjän karhu ylittää Suomen rajan niin tulee luodista päähän.
Hyvä kevennys mutta tuo ei ole totta

Valitukset esti vastaavat lahtausorgiat muutaman viime vuoden aikana Kuhmossa, siis jo ennenkuin ryZZät hyökkäsi naapuriinsa

Sehän on hyvä, että söivät sen. Ekologista lihaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kuumennus tappaa ne.
raakalaiset syö nalleparan taas puoliraakana

”Tyypillisiä oireita ihmisellä ovat kuume, lihassärky ja turvotus silmien alla; oireet alkavat ilmaantua 2–3 viikon kuluttua tartunnasta.[2] Kaikkein vakavimmissa tapauksissa esiintyy lihashalvauksia, ja potilas voi jopa kuolla.[3] Viimeinen Suomessa tavattu ihmisen trikinelloositapaus oli 1970-luvulla. Tartunta oli saatu karhunlihasta.”

Lähetä mieluummin etelään maaseudulle, itse näin alle 10 km matkalla 100 valkohäntäkaurista pelloilla auringonlaskun aikoihin.

Metsästäjät haluaa tappaa kaikki kilpailijansa, eli sudet ja ilvekset kun ne kauriit ”kuuluu heille” 🙄
Ja sitten ei kuitenkaan viitsitä metsästää tarpeellista määrää kauriita. Oon kuullut että kun niissä on niin iso homma lihamäärään nähden. Ja sitten on taas hirvet ammuttu todella vähiin, ei niitä tahdo enää nykyisin nähdä.
Kaikkia kantoja harvennetaan, niiden tulee pysyä balanssissa.

Tuli hieman yllärinä tuo ettei muka kauriita metsästetä sallittua määrää…voiko olla totta?

Yhteistyössä