Kansanedustaja Topi Tynkkysen (vihreät) mielestä lihaa saa syödä niin paljon kuin jaksaa ja autolla saa huristella miin lyhyet kuin pitkät matkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä persuna olen viimeksi tankannut auton toukokuussa ja vielä on puoli tankkia jäljellä.

Huhtikuusta lähtien kaikki käyttämäni sähkö on tuotettu aurinkopaneeleilla.

Osan ruoasta olen tuottanut itse.

Tähän ei vihreät pysty, mutta persu pystyy.

Minä persuna olen viimeksi tankannut auton toukokuussa ja vielä on puoli tankkia jäljellä.

Huhtikuusta lähtien kaikki käyttämäni sähkö on tuotettu aurinkopaneeleilla.

Osan ruoasta olen tuottanut itse.

Tähän ei vihreät pysty, mutta persu pystyy.
Viestisi antoi tyhjentävän vastauksen siihen miksi käytät kaiken aikasi tällä palstalla vihreiden maalitukseen.
Sofia Virran elämä on kiinnostavaa, Riikka Purran täysin epäkiinnostavaa.
Kyllä vihreät kirjoittaisi samalla mitalla Riikasta, jos lukijakuntaa olisi.
Kun ei ole miksi kirjoittaa?

Viestisi antoi tyhjentävän vastauksen siihen miksi käytät kaiken aikasi tällä palstalla vihreiden maalitukseen.
Sofia Virran elämä on kiinnostavaa, Riikka Purran täysin epäkiinnostavaa.
Kyllä vihreät kirjoittaisi samalla mitalla Riikasta, jos lukijakuntaa olisi.
Kun ei ole miksi kirjoittaa?
Riikka on elämäntavoiltaan vihreämpi kuin Sofia.

Vihreiden olisi syytä vaihtaa puolueen nimi Dieseliksi.

Koko politiikka, puolueet ja sen edustajat on suurta teatteria, johonka kansa osallistuu interaktiivisesti. Huvittaa kuinka tosissaan kaikki uppoaa joihinkin ihmisiin.

Olen seurannut Kokoomuksen Tere Sammallahden ja Atte Kalevan twiittailua.
Ovat molemmat harvinaisen negatiivisia, kyynisiä ja kateellisia ihmisiä.

Luulisi jo tuon negatiivisuuden jo haittaavan poliittista pärstää ja kannattaisi välillä jäädä pohtimaan miksi heistä on tullut kyseenlaisia ihmisiä.

Eikä tämä heidän neg. twiittailu enää ole pelkkää politiikkaa, vastenmielisyys ihmisiä ja ihmisyyteen kumpuaa ihan jostain muualta. Ei ole mistää kriittisestä ajattelusta ja kysymyksistä, keskustelusta kyse enää.

tai olen väärässä ja Kokoomus tekee ihmisistä tuollaisia.

Olen seurannut Kokoomuksen Tere Sammallahden ja Atte Kalevan twiittailua.
Ovat molemmat harvinaisen negatiivisia, kyynisiä ja kateellisia ihmisiä.

Luulisi jo tuon negatiivisuuden jo haittaavan poliittista pärstää ja kannattaisi välillä jäädä pohtimaan miksi heistä on tullut kyseenlaisia ihmisiä.

Eikä tämä heidän neg. twiittailu enää ole pelkkää politiikkaa, vastenmielisyys ihmisiä ja ihmisyyteen kumpuaa ihan jostain muualta. Ei ole mistää kriittisestä ajattelusta ja kysymyksistä, keskustelusta kyse enää.

tai olen väärässä ja Kokoomus tekee ihmisistä tuollaisia.
Edustavat puolueensa fiksumpaa laitaa.

Yhteistyössä