kännykkä kävi pöntössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kytkypuhelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kytkypuhelin

Vieras
kun uuden liittymän avasin siihen kuului puhelin. tää puhelin tipahti pönttöön eikä toimi enää kaikista kuivaus yrityksistä huolimatta. mitä jos jossaki vaiheessa haluan sulkea tän liittymän pitääkö mun sit maksaa tää puhelin vaikka se onkin rikki?

:laugh: okei. Ensinnäkin, sun olis pitänyt antaa se kaikessa rauhassa kuivua itsekseen, ennen kuin teit sille mitään, mutta vahinko on nähtävästi sitten jo tapahtunut :D Miksi se kännykkä pitää paskallekin ottaa mukaansa :D miksi?

[QUOTE="vieras";22690920]:laugh: okei. Ensinnäkin, sun olis pitänyt antaa se kaikessa rauhassa kuivua itsekseen, ennen kuin teit sille mitään, mutta vahinko on nähtävästi sitten jo tapahtunut :D Miksi se kännykkä pitää paskallekin ottaa mukaansa :D miksi?[/QUOTE]

no tuota pääsi käymään niin että taapero sen sinne heitti....

Sä et todennäköisesti voi sulkea sitä liittymää, ennenku määräaika menee umpeen. Ja se määräaika varmaan umpeutuu sitten ku olet maksanu sen puhelimen jo pois. Eikös kytkyssä sitoudu tietyksi ajaksi (esim. 24kk) maksamaan tiettyä summaa/kk ja sit vasta voi liittymän vaihtaa ku tuo aika on kulunu umpeen, eikä se kyllä umpeudu ennenku olet puhelimen maksanu. Näin ainaki mulla oli ku tollasen, monta vuotta sitten kylläkin, otin (ja maksan nykyään ihanan pientä kk maksua, mulla on maailman paras liittymä mulle!)

Täällä kans kävi noin, että putosi pönttöön, no avasin puhelimen heti ja
laitoin kuivumaan, muistaakseni vielä patterin päälle ( tuosta muutama
vuosi aikaa..) ja oikein hyvin on pelittänyt tuon pönttöilyn jälkeenkin..
Ja kyllähän tuon maksamaan joudut, vakuutus tietty voi korvata..

köyhä vuokralla asuvalla yh äidillä ei ole kotivakuutusta... Tästä pönttö tapahtumasta on jo puoli vuotta eikä puhelin vieläkään toimi joten eiköhän se ole pelkkä ongelma jäte näillä näkymin... Vissiin mä sit pidän tän liittymän siihen asti että puhelin on maksettu... :D

köyhä vuokralla asuvalla yh äidillä ei ole kotivakuutusta... Tästä pönttö tapahtumasta on jo puoli vuotta eikä puhelin vieläkään toimi joten eiköhän se ole pelkkä ongelma jäte näillä näkymin... Vissiin mä sit pidän tän liittymän siihen asti että puhelin on maksettu... :D

Juuri nimenomaan köyhällä yh-äidillä vakuutus kannattaisi olla..!!! Irtaimistovakuutus maksaa jonkun hassun 50-150 e vuodessa...

Yhteistyössä