kannustusta!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2005 klo 13:13 Daiquiriini kirjoitti:
nyt pitäisi saada muutama kannustuspuhe!!! Meinaa tämä tyttö löysäillä laiharinsa kanssa!! Vielä olisi maaliin 15kg.

Millään ei meinaa jaksaa yksin yrittää!
:hug: äläkä luovuta!Tsempattan toisiamme.Minullakin alkoi pari päivää sitten laihari ja hyvin on alkanut.Nyt en anna periksi vaikka henki menisi. :D Minä yritän ainakin kymmenen kiloa saada pois.Vaikka lähtis enemmänkin niin ei ois pahitteeksi. ;)

WeW
SOO SOO
Mene peilin eteen ja katso. Mieti miltä näyttäisit 15kg hoikempana. Haluaisitko? Oisko kiva ostaa pari uutta puseroa ja mukavat farkut?
Sä saat ne, eikä mene kovinkaan kauaa, mutta sun pitää viel pinnistellä! Eihän sulla tee edes mieli mitään hyvää.
Jos tekee, niin tee vihannestikkuja, porkkanaa,kurkkua, paprikaa,lanttua,naurista,kukkakaalta... ja tee dippikastike kevytkermaviiliin... ja dippaa vihanneksia! Ai kun on hyvää!!!!

Ei saa luovuttaa! Mulla on karkkilakko pitänyt jo kaks viikkoo, eikä oo tehny mieli, pari kertaa oon ottanu kuivattuja taateleita, kun on tehny jotain pikku makeeta mieli, hyvin on tepsiny =) . Mulla olis pudotettavana 8 kg tai enemmänkin jos on lähteäkseen.

Älä yritä yksin, löytyisikö terveyskeskuksestasi laihdutusryhmä? Tai Painonvartijoiden ryhmä paikkakunnaltasi?
Minäkin yritin yksin sata kertaa, kunnes liityin painonvartijoihin. Ryhmästä saa hirmuisesti tsemppiä, nyt on lähtenyt vajaa parikymmentä kiloa ja jäljellä olisi vielä vaivaiset 23kg :/
Mutta kyllä nekin vielä tuosta sulaa :)
Tsemppiä!!

noooh, jospas se tästä!!! tänään on jo parempi päivä ja eilen kävin puntarilla, niin kaksi kiloa oli viikossa lähtenyt. Eilen jaksoin jumpata tv2:n jumpan tahdissa. Nyt on paikat jumissa :)

Kiitoksia kannustuksista :) :hug:

:wave:

Yhteistyössä