kannettava vs pöytätietokone

Non compos mentis
Kannettava. Vie niin paljon vähemmän energiaa, joka siis tuntuu pienempänä sähkölaskuna sekä hyvänä omanatuntona. Käytän yleensä vain yhdessä paikassa, vaikka langaton netti onkin. Joskus roudaan ympäri kämppää. Pienempi, vie vähemmän tilaa jne. Ihan jees. En ole pöytäkonetta kaivannut.
 
Zoe-F
mulla kaks läppäriä ja ihan tyytyväinen oon ollu, paitsi että tässä uudessa on vista, ja oon harkinnu että vaihan sen xp:hen.
Molemmissa koneissa on tilaa parille normipelille, muutamalle leffalle ja biisille.
Tykkään sen takia läppäreistä, kun vie vähän tilaa. Nää on tässä olkkarin pöydällä, ja see helposti tyrkättyä vaikka kirjahyllyyn jos on tiellä. Erillisestä tietokonepöydästä/nurkkauksesta en oo innostunut, kun ei oo kuin kolme huonetta (kaks makkaria ja olkkari) ja makuuhuoneisiin en tietsikkaa halua ja olkkari on niin täynnä kirjahyllyjä, ettei tänne isoo tietokonetta mahdu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
mulla kaks läppäriä ja ihan tyytyväinen oon ollu, paitsi että tässä uudessa on vista, ja oon harkinnu että vaihan sen xp:hen.
Molemmissa koneissa on tilaa parille normipelille, muutamalle leffalle ja biisille.
Tykkään sen takia läppäreistä, kun vie vähän tilaa. Nää on tässä olkkarin pöydällä, ja see helposti tyrkättyä vaikka kirjahyllyyn jos on tiellä. Erillisestä tietokonepöydästä/nurkkauksesta en oo innostunut, kun ei oo kuin kolme huonetta (kaks makkaria ja olkkari) ja makuuhuoneisiin en tietsikkaa halua ja olkkari on niin täynnä kirjahyllyjä, ettei tänne isoo tietokonetta mahdu.
no meillä kone tulisi tuonne olkkariin mutta ei siinäkään tilaa ole paljoa - silti aateltiin hankkia tietokonepöytä, jos löytyisi sellainen pieni. tietty jos ottaisi läppärin niin voisi ottaa pienemmän pöydän :saint:
 

Yhteistyössä