Kannattaisko käydä synnärillä näytillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv36

Vieras
To kävin mm. pissatulehduksen vuoksi näytillä lääkärillä. Paikat silloin asiaankuuluvasti hiukan kypsyneet, ei paljon. Nyt parina yönä supistellut, oon kipeä, supistukset ei säännöllisiä mutta iltaisin maha on monesti ihan "pallo" pitkiäkin aikoja. Vauva liikkuu kyllä, eilen oli hiljaisempaa kuin tavallisesti mutta liikeseurannassa ok.. En oo saanut nukuttua kunnolla, heräilin tunnin välein kun kaikki mahan yläreunasta lähes polviin särkee ja on kipeä. argh. Töitäkin olisi vielä..

En kävisi näytillä. Tietysti itse tiedät parhaiten, mene jos olo niin vaatii. Voithan soittaa synnärille. Jos kuitenkin jaksat töissä olla, niin luultavasti ei ole tosi kyseessä..

En kävisi näytillä. Tietysti itse tiedät parhaiten, mene jos olo niin vaatii. Voithan soittaa synnärille. Jos kuitenkin jaksat töissä olla, niin luultavasti ei ole tosi kyseessä..

No tähän asti oon jaksanut olla, mutta jos tämä meininki jatkuu niin eihän tästä mittään tuu, kun ei ees nukkumaan pysty kuin tunnin pätkissä ja oon koko ajan kipeä.. Mietin vaan että onko ihan pöljää lähteä sinne, kun tiedän ettei tämä ole "sitä". Toisaalta kun tilanne on nyt selkeesti parin päivän aikana muuttunut..

Nyt mars äitiyslomalle ja lepoa vain. Supistukset noilla viikoilla kuuluu asiaan. Voit toki soittaa synnärille ja kysyä heidän mielipidettään asiasta, mutta paikan päälle en lähtisi, ainakaan ilman tuota soittoa.

Jos et pelkää että vauvalla on hätää, niin ei syytä käydä näytillä. Jos aliviikkoinen vielä, niin ei monikaan ala tekemään sisätarkastusta kun se vain kiihdyttää supistelua.

Yhteistyössä