Kannattaako?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terveys kohta mennyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terveys kohta mennyt

Vieras
Jatkaa samassa työssä syksyllä, koulussa jakelukeittiössä tiskaamassa? Käteen jää sama kuin olisin kotona plus menetän terveyteni!Eli työnilon saan palkaksi. Olkapää kipeä, lapaluu kipeä, kädet puutuu! Vuoden päästä olen täysin rampa! Varma paikka on kyllä, mutta haluaisin olla kiertävä sijainen, niin olisi monipuolisempi työ. Mietin vain jos pomolle kieltäydyn työstä, tuleeko kutsuja muualle. Pitäisikö ryhtyä työttömäksi, voisin käydä lenkillä milloin vain, salilla. Eli hoitaa omaa terveyttä ja hyvinvointia, se kyllä houkuttelisi...
 
Lisään vielä. Työpäivän jälkeen olen rättiväsynyt. Lapsetkin haluaisivat huomiota 13 ja 15v, mutta kuitenkin, kun on vain äiti heidän elämässään, niin täytyy venyä, vaikkei jaksaisikaan. Millon tämä raataminen loppuu?! Välillä itken kun ei millään jaksaisi.
 
[QUOTE="Jeba";28527736]Mie olen sitä mieltä, että elämässä kuuluu olla muutakin kuin työ ja että terveys ennen kaikkea, terveys ja lapset.

Teet niinkuin sydän sanoo.[/QUOTE]

Niin teen. Selitän pomolle hyvin perustellen miksi en voi olla samassa paikassa. Mielummin olen 1-14 pv sijainen ympäri kylää, se on monipuolisempaa eri paikoissa, kun työtehtävät vaihtelevat.
 

Yhteistyössä