Kannattaako vielä edes harkita testaamista? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
Kauppaan olen menossa ja mietin viitsinkö tuhlata sitä paria euroa testiin. Nyt on jotain 9-13 päivää mahdollisesta hedelmöittymisestä. Voisiko jotain EHKÄ jo näkyä? Ei ole edes sitä aamupissaa. Kuinka herkkä Prisman testi on? Kierto on niin epäsäännöllinen että menkat voi alkaa joko huomenna tai sitten vasta yli viikon päästä :/

Onx Prisman testit noin halpoja, siis paljoko maksavat. Mulle ei oo tullu koskaan mieleen ostaa sieltä vaan aina oon hakenu apteekista ja tuntuu niin paljolle se 6-7 ?. Onx ne kauppojen testit yhtä luotettavia ja millasia muuten ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Onx Prisman testit noin halpoja, siis paljoko maksavat. Mulle ei oo tullu koskaan mieleen ostaa sieltä vaan aina oon hakenu apteekista ja tuntuu niin paljolle se 6-7 ?. Onx ne kauppojen testit yhtä luotettavia ja millasia muuten ovat?

ei se nyt ihan 2 euroa ole vaan 4 euroa ja jos en väärin muista niin paketissa on 2? Korjatkaa jos olen väärässä. Tai tulen pian kertomaan kun pääsen kaupasta kotiin... täytyy nyt ihan vaan tämän takia se testi ostaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:

ei se nyt ihan 2 euroa ole vaan 4 euroa ja jos en väärin muista niin paketissa on 2? Korjatkaa jos olen väärässä. Tai tulen pian kertomaan kun pääsen kaupasta kotiin... täytyy nyt ihan vaan tämän takia se testi ostaa ;)

Juu se kahden testin pakkaus maksaa n. neljä euroa. Ja yhtä luotettavia ne ovat kuin apteekin testitkin.

Pregent Stick 2kpl testiä ja hinta 4,10e

Ja tulos: niin hailakka viiva et pelkään et kuvittelen sen :D :heart: Onneksi on vielä toinen testi niin teen parin päivän päästä :D