Kannattaako vaihtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pillerit kuivattaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pillerit kuivattaa

Vieras
Elikkäs oon syönyt cerazette minipillereitä kohta puoli vuotta... Muuten sopii hyvin mutta limakalvot on niin hiton kuivat, suu ja silmätkin tuntuu kuivemmilta.. Kannattaako mun käydä vaihtamassa toiseen merkkiin vaiko yrittää jollainlailla saada kosteutta limakalvoille? Olen pikkuhiljaa lopettelemassa imetystä(imetän kerran aamulla ja kerran illalla,ei haittaa vaikka maidot loppuis) joten laitetaanko mulle taas minipillerit vai voinko jo siirtyä yhdistelmiin mikäli niitä voin käyttää? Minulla on migreeni(ei aurallinen) ja suvusta löytyy verenpainetauteja + veritulppaa(isoisälläni todettiin 5-kymppisenä)...

Cerazette kävi tutuksi samoilla oireilla ja ihovaivoilla höystettynä. Myös minulla on suvussa samanlaisia ongelmia kuin kuvasit. Minipill oli omalla kohdallani parempi ratkaisu.

Kuivuuteen löytyy myös monenmoista lääkettä, mm. Pausanol (keskustele lääkärin kanssa) ja myös voidemaisia. Ulkoisesti myös AqualanOil auttaa.

harmi tuo kuivuus ku muuten passaa niin hyvin nuo cerazettet... mutta on tässä aika lääkärille toukokuussa joten jos vaikka sitä odotellessa kokeilis jotain apteekin reseptivapaita juttuja.. jos ei auta niin vissiin tulee pillerimerkin vaihto... Onko kukaan kokeillu sitä cicatridina vai mikä se nyt olikaan? pitäis auttaa kuivuuteen, toimiiko?

Yhteistyössä