no voihan sitä ajatella siltäkin kannalta, että tuo on myös itsensä päästämistä helpommalla. kaadat sen oman pahan olon ja syyllisyytes toisen harteille, ja saat sillä paremman omantunnon. että onko aina kunnioituksesta kyse kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mä olen ainakin tunnustanut samantein.Sen verran ollut edes kunnioitusta kumppaniin jäljellä etten ole voinut pitää sisällä moista tekoa.
ja sitten kun nämä tuppaa tulemaan jossain vaiheessa julki niin sattuu viel tuplaten lisää kun on pimitetty asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei kannata tunnustaa. Se, mitä toinen ei tiedä, ei häntä haavoita. Mun mielestä riittää, että pettäjä itse kärsii ja oppii virheestään. Turha pakottaa puolisoakin kärsimään.
Jep, tuo pätee vain silloin kun tietää etteivät asiat tule muulla lailla toisen tietoon.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ja sitten kun nämä tuppaa tulemaan jossain vaiheessa julki niin sattuu viel tuplaten lisää kun on pimitetty asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei kannata tunnustaa. Se, mitä toinen ei tiedä, ei häntä haavoita. Mun mielestä riittää, että pettäjä itse kärsii ja oppii virheestään. Turha pakottaa puolisoakin kärsimään.