Kannattaako tunnustaa,jos pettää?

• Viestiketjun aloittaja HokkusPokkus
  • Ensimmäinen viesti
HokkusPokkus
Tein sen, mutta en ole uskaltanut kertoa miehelleni ja ihme kyllä en kadu, eikä kadu tämä toinenkaan osapuoli.
Se oli vain tämä yksi kerta ja varmasti viimeinen, koska minulla ei ole kuitenkaan tunteita tätä kyseistä ihmistä kohtaan..

Meillä on mennyt mieheni kanssa pidemmän aikaa todella huonosti, hän on suuttuessaan haukkunut minua ties miksi.
Seksi, parisuhde jnee.. ei ole enään mitään hänen kanssaan ja olenkin miettinyt pidemmän aikaa lähtöä. En siis tämän toisen miehen vuoksi.

Oma mieheni ei tee mitään, makaa vain sohvalla eikä edes auta kotitöissä ja jaksaa muistuttaa päivittäin tekemätttömistä kotihommista.
Hän on töissä, mutta niin olen minäkin ja silti täytyy jaksaa tehdä ne perinteiset kotihommat..

Tiedän, että sanotte, selityshän se on tämäkin ja varmasti saan haukkuja niskaani, mutta antaa tulla vain.

vieras
olen tehnyt sman,erotuksella että on tunteita tätä toista miestä kohtaan. kerroin miehelleni ja hän antoi anteeksi.sanoi ettei tietenkään luota enää mutta tavallaan luottaa enemmän kun kerroin.hullua. nyt minun pitäisi päättää mitä haluan.

Niiinh..
Mun mielipide on, että jokaisella jopa huonolla aviomiehellä on oikeus saada tietää, jotta saa itse päättää haluaako elää parisuhteessa, jossa toinen on pettänyt. Voihan olla, että miehesi tajuaa jotain jos kuulee sinun pettäneen.. Voimia sinne, ja muista, yleensä on parempi erota kun olla huonossa suhteessa!

HokkusPokkus
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Mitä luulet, että tapahtuisi, jos kertoisit?
En tiedä ja en halua tietääkään, siksi en kerro.
Ehkä pelkään, että hän heittäisi minut pihalle, mikä olisi kyllä sitten ihan oikein..

Tunteet vain omaani kohtaan on solmussa, välillä tunnen vihaa häntä kohtaan ja välillä taas rakastan...

Alkuperäinen kirjoittaja HokkusPokkus:
Ehkä pelkään, että hän heittäisi minut pihalle, mikä olisi kyllä sitten ihan oikein..

Tunteet vain omaani kohtaan on solmussa, välillä tunnen vihaa häntä kohtaan ja välillä taas rakastan...
No, jos mietit kääntäen, jos miehesi olisi pettänyt sinua, olisiko sinusta parempi tietää vai ei?

HokkusPokkus
Alkuperäinen kirjoittaja Niiinh..:
Mun mielipide on, että jokaisella jopa huonolla aviomiehellä on oikeus saada tietää, jotta saa itse päättää haluaako elää parisuhteessa, jossa toinen on pettänyt. Voihan olla, että miehesi tajuaa jotain jos kuulee sinun pettäneen.. Voimia sinne, ja muista, yleensä on parempi erota kun olla huonossa suhteessa!
Eipä ole mieskään kyllä ihan uskollinen minulle ollut, anteeksi kuitenkin hänelle olen antanut.

Itehän sä joudut elämään tietoisena siitä, että olet pettänyt. Jos omatunto antaa myöten niin mikäs siinä, harva vain siihen pystyy, jossain vaiheessa rupeaa kolkuttelemaan mikä mun mielestä onki ihan tervettä.

Alkuperäinen Pokkus
Alkuperäinen kirjoittaja HokkusPokkus:

No, jos mietit kääntäen, jos miehesi olisi pettänyt sinua, olisiko sinusta parempi tietää vai ei?
Ei, mutta sainpahan vahoingossa tietää, että jotain sen tapasta olisi voinut tapahtua. Mies ei myönnä, eikä tämä toinen nainenkaan.
Jotenkin vain tuntuu, ettei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa tässä jutussa..

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen Pokkus:
Ei, mutta sainpahan vahoingossa tietää, että jotain sen tapasta olisi voinut tapahtua. Mies ei myönnä, eikä tämä toinen nainenkaan.
Mutta jos ajattelet sitä, ettet tietäisi pettämisestä, mutta joskus aikojen päästä saisitkin siitä tietää (usein niin käy ) miltä tuntuisi, että olet ollut asiasta pimennossa? Suututtaisiko sinua, harmittaisiko, olisitko surullisempi siitä, että olet ollut sekä petetty, että harhaanjohdettu?

Alkuperäinen Pokkus
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen Pokkus:
Mutta jos ajattelet sitä, ettet tietäisi pettämisestä, mutta joskus aikojen päästä saisitkin siitä tietää (usein niin käy ) miltä tuntuisi, että olet ollut asiasta pimennossa? Suututtaisiko sinua, harmittaisiko, olisitko surullisempi siitä, että olet ollut sekä petetty, että harhaanjohdettu?
Tottakai suututtaisi, mutta toisaalta ymmärtäisin miestäni, kun suhteemme on niin solmussa, joten olisin itse saattanut aiheuttaa/ajaa mieheni toisen luo..
Jos nyt yrittäisi korjailla tätä suhdetta ja jos en sitä saa korjatuksi, lähteä.

Alkuperäinen Pokkus
Alkuperäinen kirjoittaja Ellun-kanakoppa:
Kertomalla putsaat vain oman kolkuttavan omatuntosi.
Toisaalta, minusta pitäisi kertoa, koska miehesi tuskin haluaa elää valheellisessa parisuhteessa. |O
Eipä tuo omatunto vielä ainakaan kolkuta ja tämä parisuhde on jo niin karikolla, ettei sitä välttämättä pysty muutenkaan jatkamaan.

'''''
Mulla mies kertoi, että oli suhteemme alussa vielä "antanut säälistä" exälleen. Uskoo ken tahtoo. Olimme tuollloin vasta tapailleet, mutta ei se kyllä pisteitä ainakaan nostanut. Olisi jättänyt kertomatta, varsinkin kun tämä ex oli minunkin tuttuni ja pyörimme samoissa kuvioissa.

Yhteistyössä