Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä en ymmärrä että missä välissä te sitä katotte?viime vuonna varsinki se kielenkäyttö oli niillä niin hirveetä,että ei sitä voi lasten kuullen kyllä kuunnella/kattoa...
Meillä lapset kyllä katsoi aina
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä en ymmärrä että missä välissä te sitä katotte?viime vuonna varsinki se kielenkäyttö oli niillä niin hirveetä,että ei sitä voi lasten kuullen kyllä kuunnella/kattoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Mie ajattelin tänä vuonna hakea sen, tai mies ajatteli että se olisi mulle kiva kun vietän imetysmaratoneja![]()
Mites se kaapeli toimii :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Meillä on tuo mtv3 kaapelipaketti jo valmiina.
Sitten sen pitäis näkyä. Näkyykö kanavapaikalla 31 teksti big brother 24/7 ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Mie ajattelin tänä vuonna hakea sen, tai mies ajatteli että se olisi mulle kiva kun vietän imetysmaratoneja![]()
Pitää olla kaapelikortti ja sitten vaan soitto omalle kaapeliyhtiölle ja he kytkevät haluamanne kanavat. Jos ei ole korttia niin sen ne lähettää postissa. Digiboksissa pitää siis olla kortinlukia. Nopeammin varmaan saa kortin jos käy ite sen hakemassa kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Mie ajattelin tänä vuonna hakea sen, tai mies ajatteli että se olisi mulle kiva kun vietän imetysmaratoneja![]()
Pitää olla kaapelikortti ja sitten vaan soitto omalle kaapeliyhtiölle ja he kytkevät haluamanne kanavat. Jos ei ole korttia niin sen ne lähettää postissa. Digiboksissa pitää siis olla kortinlukia. Nopeammin varmaan saa kortin jos käy ite sen hakemassa kaupasta.
Mistä ihmeestä mie saan tietää mikä kaapeliyhtiö meillä on :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä en ymmärrä että missä välissä te sitä katotte?viime vuonna varsinki se kielenkäyttö oli niillä niin hirveetä,että ei sitä voi lasten kuullen kyllä kuunnella/kattoa...
Meillä lapset kyllä katsoi ainaEi kai siellä kiroilua ja rivouksia pahempaa ole, niitä kuulee ihan kotonakin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Meillä on tuo mtv3 kaapelipaketti jo valmiina.
Sitten sen pitäis näkyä. Näkyykö kanavapaikalla 31 teksti big brother 24/7 ?
ei näy kun canal+ sport on tuolla paikalla..tai siis ei tuokaan näy vaan siinä on tuo teksti.
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä en ymmärrä että missä välissä te sitä katotte?viime vuonna varsinki se kielenkäyttö oli niillä niin hirveetä,että ei sitä voi lasten kuullen kyllä kuunnella/kattoa...
EI meillä lapset sitä edes saa katsoa vaan ihan itse ajattelin sitä katsoa iltaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Näkyykö tällä kaudella antennissa lainkaan?