Kannattaako "ryppyvoiteet"?

04.10.2007
826
0
16
Me käytiin kesälomalla Lontoossa, ja siellä tiedemuseossa. Siellä oli tosi kiinnostava näyttely ihmisestä, ja yhdessä kohtaa käsiteltiin kauneusleikkauksia & kaikenlaisia "nuorennusvoiteita. Näyttelyssä sanottiin selvästi, että kaikkien voiteiden ja leikkausten vaikutukset ovat verraten vähäisiä ja aina väliaikaisia, eikä voiteissa ja implanteissa käytetyistä kemikaalien yhteis- ja pitkäaikaisvaikutuksista tietetä tarpeeksi.

Näyttely vakuutti ainakin minut jättämään ryppyvoiteet kauppaan! Tosin en ole niitä juuri ennenkään käyttänyt. Onko teillä kokemuksia tai mielipiteitä nuorentavista ihmevoiteista? :-)

Mä en tiedä itkeäkö vai nauraa kun voiteesta pyydetään 100?.. :whistle:
Niin epätoivoinen musta ei koskaan tule ja ties vaikka mulle rypyt sopisivatkin. :p
Perusvoiteet ja suht terveet ( herkuista en luovu! ) elintavat saavat riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä en tiedä itkeäkö vai nauraa kun voiteesta pyydetään 100?.. :whistle:
Niin epätoivoinen musta ei koskaan tule ja ties vaikka mulle rypyt sopisivatkin. :p
Perusvoiteet ja suht terveet ( herkuista en luovu! ) elintavat saavat riittää.

Avonilta saa paljon edullisemmin yhtä tehokkaita -jopa parempia- voiteita ;)

Tehosi ne ihmevoiteet tai ei, ainakin se on varmaa että niillä tehdään (paljon) rahaa!

Aikamoista huijausta niiden voiteiden mainonta on kun tarkemmin ajattelee, "maksa 100 euroa niin pysyt taas tämän kuukauden hitusen nuoremman näköisenä".

Yhteistyössä