Kannattaako pyytää/viedä nainen ensitreffeillä ravintolaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällä palstalla mainitsemassani lehdessä on juttu nettitreffeistä.
Nainen kertoo sopineensa treffit aina samaan baarin. Puolen vuoden viikottaisen traffailun jälkeen se oikea istuutui pöytää vastapäätä.
Mielestäni aina sama baari ei ole hyvä idea.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Miksipä ei. Tietysti eroa on vietkö pikaruokaravintolaan vai johonkin hienoon jossa tarvitaan jo pukeutuminen ottaa huomioon. Jos jälkimmäinen on tyylillenne sopivaa niin miksipä ei. Eli joku rennompi missä ei tarvitse mirriin tukehtua. Pikaruokaa suosittelisin teineille.
 
Kyllä voi, mutta ei ap sinulle varmaankaan tulisi mieleen toimia näin 😉

Joskus tuli luettua tarinoita naisten kokemista fiaskotreffeistä. Tämä jäi erityisesti mieleen, kun ravintolaan saavuttuaan he istahtivat pöytään, mutta nainen meni sitten ns. puuteroimaan nenäänsä. Sillä välin mies oli tilannut ainoastaan itselleen annoksen, ja se saapuikin aika pian pöytään, ja mies alkoi pokkana mutustamaan sitä.

Siis kyllä täytyy olla täydellinen juntti joka tekee noin, eikä ilmeisesti osaa arvata että toisia treffejä ei tietenkään voi tulla enää.
 
vierailija
Kyllä voi, mutta ei ap sinulle varmaankaan tulisi mieleen toimia näin

Joskus tuli luettua tarinoita naisten kokemista fiaskotreffeistä. Tämä jäi erityisesti mieleen, kun ravintolaan saavuttuaan he istahtivat pöytään, mutta nainen meni sitten ns. puuteroimaan nenäänsä. Sillä välin mies oli tilannut ainoastaan itselleen annoksen, ja se saapuikin aika pian pöytään, ja mies alkoi pokkana mutustamaan sitä.

Siis kyllä täytyy olla täydellinen juntti joka tekee noin, eikä ilmeisesti osaa arvata että toisia treffejä ei tietenkään voi tulla enää.
Pikkumainen akka. Ei jatkoon.
 
Kyllä voi, mutta ei ap sinulle varmaankaan tulisi mieleen toimia näin

Joskus tuli luettua tarinoita naisten kokemista fiaskotreffeistä. Tämä jäi erityisesti mieleen, kun ravintolaan saavuttuaan he istahtivat pöytään, mutta nainen meni sitten ns. puuteroimaan nenäänsä. Sillä välin mies oli tilannut ainoastaan itselleen annoksen, ja se saapuikin aika pian pöytään, ja mies alkoi pokkana mutustamaan sitä.

Siis kyllä täytyy olla täydellinen juntti joka tekee noin, eikä ilmeisesti osaa arvata että toisia treffejä ei tietenkään voi tulla enää.
Niin ja mielestäni herrasmiehen tulisi toki tarjota, jos kerran kutsuukin illallistreffeille. No ehkä olen vanhanaikainen...
 
vierailija
Ei nyt ihan ravintolaan eka kerralla. Kahvit olisi alkajaisiksi hyvä valintä. Ravintolaillalliset kuuluvat vakiintuneisiin parisuhteisiin. Tätä mieltä.....

Samaa mieltä etten ensimm. treffeille menisi välttämättä ravintolaan. Voi tulla eteen pitkät tunnit, jos toinen on kovin vastenmielinen etkä jaksa kuunnella etkä katsoa tyyppiä ollenkaan.

Toisille treffeille voisin jo mennä ravintolaan.

Itse olen käyny esim. treffeillä ensin museossa ja sen jälkeen mentiin kahville. Valittiin yhdessä molempia kiinnostava museo, tuli siinä mukavasti juttua siellä nähdyistä asioista.
 
vierailija
Samaa mieltä etten ensimm. treffeille menisi välttämättä ravintolaan. Voi tulla eteen pitkät tunnit, jos toinen on kovin vastenmielinen etkä jaksa kuunnella etkä katsoa tyyppiä ollenkaan.

Toisille treffeille voisin jo mennä ravintolaan.

Itse olen käyny esim. treffeillä ensin museossa ja sen jälkeen mentiin kahville. Valittiin yhdessä molempia kiinnostava museo, tuli siinä mukavasti juttua siellä nähdyistä asioista.
Miksi sä menisit vastenmielisen tyypin kanssa treffeille?
 
vierailija
jos olette vaihtaneet valokuvat ja kirjoitelleet, ei totuus ole välttämättä se mitä kuvittelet. Ihmiset näet valehtelevat.
Tämän takia pitää aina sopia ensitreffit julkiselle paikalle, ole sitten nuori tai vanhempi. Ei ole itselle koskaan mitään sattunut, mutta on lukenut juttuja.
Helposti voi tekaista itselleen luetettavan profiilin, vaikkapa "varastaa" itselleen sopivan valokuvan, indentiteetin, työpaikan jne.
 
Minä veisin pelaamaan taskubilistä, kiipeilemään jotta voin tiirailla hameen alle tjms. Olisi rennompaa ensiksi. Sen jälkeen vaikka syömään. Tosin mä en ole ollut reffeillä 15 vuoteen.
Just olin tulossa ehdottamaan samaa:
treffit on kivoja kun on aktiviteetteja!❤

Nii, sä tietty pelaat bilistä samalla kun naikkonen kiipee ylös?

Vaikka tää nyt ei mitään taskubilistä ole ni satuitko kattomaan ku O’Sullivan voitti taas snookkkerit! Tais olla jo seittemäs mm-kulta!😧
 

Yhteistyössä