Kannattaako pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset leikata puolipitkiksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Saan näistä aina tosi paljon kehuja ja tykkään itsekin. Mutta puolipitkät olisivat vaivattomammat. Helpompi pestä, helpompi suoristaa, laittaa kiharat ja ei niin paljon hiuksia joka paikassa (lattialla).

Uskallanko? Kasvaahan ne sitten takaisin kuitenkin.
 
anna mennä
MÄ oon leikkaamisen kannalla!

Hiuksesi on varmasti nätit, mutta juuri toi sun oma kommentti siitä, että kasvaahan ne takaisin on mun mottoni. Eli tykkään vaihdella leikkauksia ja väriäkin jollain tapaa (aina kuitenkin aika tumma). Musta on kiva saada vaihtelua ja kokeilla eri tyylejä. Ihan pitkästä kerralla en oo koskaa ihan lyhyeksi leikkauttanut, mutta vähitellen kylläkin ja taas kasvattanut pitkäksi.


Leikkaa ihmeessä itsellesi uusi kevätilme, pituutta pois ja jos haluut vielä muutosta, niin hitusen kerroksittain, jolloin siitä tulee ihana ihana, jos on oikein paksukin!
 
oooo
Minä en leikkaisi..
itselläni oli juuri tuollaiset hiukset ja tein sen virheen että menin kampaajalle leikkamaan vähän kerroksittain. Kampaaja nyrhi hiukset ihan pilalle eivätkä ole enää entiselleen siitä palautuneet. Pitäisi varmaan leikata kokonaan pois
 
ap
Mulla on nämäkin kerroksittain leikatut, nyt tosin olen kasvattanut enemmän tasapitkiksi. En osaa päättää tykkäänkö enemmän kerroksittain leikatuista vai tasapitkistä.

Kampaajani sanoi, että jos leikkaa kerroksittain, niin sitten ihan kunnolla ottaa. Hänen mielestään ei ole "järkeä" leikata vain vähän. En tiedä ihan tarkalleen mitä tarkoitti. Osaako kukaan sanoa?
 
erilainen
Alkuperäinen kirjoittaja V:
mun mielestä puolipitkät kerrostetut on yleensä paljon paremman näköiset kuin tasapitkät pitkät
höpöhöpö, johtuu siitä, että jokatoisella naisella on puolipitkät kerrostetut hiukset, parempi erottua joukosta hyväkuntoisilla ja pitkillä hiuksilla :)
 
Mulla olis samankaltanen onkelma mut kyseessä on mun tyttö. Ristiselekään yltävä punerva paksu tukka, ja nyt hää haluis sitä lyheemmäks... En millään raaskisi luopua, mut jo kuumuuden takia kesäks olis kyllä ihan kiva lyhentää..
 
yksvain
mulla on puolipitkät hiukset tai takaa taitavat olla jo pitkätkin. on vuosi sitten leikattu kerroksittain ja aloin siitä saakka kasvattaa. nyt itse tykkään hiuksistani kun ovat kasvaneet. itselläni on tosi paksut hiukset ja olisivat tosi raskaan näköiset tasapitkinä.
 
miumiu
Mä en tykkää sellasesta tukasta, millainen on Yle tv meteorologi Anne Borgströmillä. Tylsä otsatukka ja tasapaksu pötkö ristiselkään saakka. Jotenkin ei sovi tuon ikäiselle vaikka olisi miten hyväkuntoinen ja paksu. Tämä vain minun mielipide.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja V:
mun mielestä puolipitkät kerrostetut on yleensä paljon paremman näköiset kuin tasapitkät pitkät
Samaa mieltä. Tasapaksu matto selässä ei ole mikään kaunistus vaan raskaan näköinen. Kiharana se toki on keveämmän näköinen, mutta kerrostettuna kiharakin jaksaa kihartua paremmin. Mulla on niin hemmetisti tukkaa, että mielihyvin poistan sitä kampaajalla aina reilusti. Kuivuu nopeammin, tuntuu ilmavalta ja puhtaammaltakin pidempään. Kampaajan jälkeen on olo, kuin olisi taljan pudottanut päältään:).
 

Yhteistyössä