Kannattaako ostaa kotiin kuntopyörä vai crosstrainer?

• Viestiketjun aloittaja Kumpi
  • Ensimmäinen viesti
Shaina
Mulla ei tuu yhtään hyvää puolta mieleen, kun itse oon semmonen että jonku pitää komentaa mua eli käyn aina ohjatuilla tunneilla :) Mulla ei riittäis sisu pyöräileen tms. olohuoneessa :ashamed:

Kata04
Mä hankin kuntopyörän itelleni parisen vuotta sitten. Alkuun sillä tuli poljettua, mutta on niin kovin tylsää puuhaa polkea sisällä, että nyt se on kyllä pölyttynyt varastossa aika kauan...
Paljon mukavampi lähteä ulos pyöräilemään/kävelemään.

Minä kotona asuessani luin samalla kirjaa tai katsoin jonkun tv- ohjelma kun poljin kuntopyörää. Onhan se pitkän päälle tylsää kun ei maisemat vaihdu....Kun otin jonkun tietyn tv- ohjelman joka tulee melkein joka päivä ja kestää n.1h niin ei tarvinnu edes kelloa vilkuilla kummemmin!

Muhku
Minäkin nyt haluaisin tietää, kumpi on parempi, kuntopyörä vai crosstrainer (kaipa se on se "kävelylaite", jossa on sarvet)? Molemmat maksaa suunnilleen yhtä paljon ja vie kai saman verran tilaakin. Onko tehokkaampaa polkea crosstrainerilla kuin pyörällä? Lisäksi mietin sitäkin, että kunhan pyöräilykausi alkaa, pyöräilen paljon ulkona, joten onko se sitten tylsää pyöräillä ulkona ja sisällä.

Hmm..

Mä olen nyt kolmisen viikkoa polkenut kuntopyörää,ja ite ainakin tykkään :D

Tosiaan kun ottaa jonkun ohjelma-ajan niin ei sitä edes huomaa kun on tunti mennyt!

Ja meillä mies istuskelee (hän käy päivisin salilla)mun seurana olkkarissa ja jutellaan siinä samalla kun poljen.

Terveisiä muuten moottoripyörämessuilta,siellä oli ihan huisin hauskaa B)

Minä innostuin polkemisesta kun ostin sykemittarin ;) Ennen lopetin kun väsytti, nyt miettii vaan että "vielä viis minuuttia tällä sykkeellä... Kyllä mä vielä viis minuuttia jaksan..." Eli jos on rahaa, mittariin kannattaa satsata, mutta sehän ei liity aiheeseen...
Minä kyllä tykkään pyörästä, mutta crosstrainerista ei oo kokemusta...

minä kannatan crosstraineria! pyöräillessä ei tunnu yläkropassa niin paljon kuin crosstrainerilla polkiessa eli kaksi kärpästa yhdellä iskulla. pari kuukautta on laite mulla ollut ja vielä intoa riittää sillä polkea varsinki jos keli on huono ettei viitsi käveleen lähtä niin sillä on hyvä sitten kuntoilla sisällä

Yhteistyössä