Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö niissä ole se vakiokierre?Käy hakemassa kierrätyskeskuksesta eurolla. Katot vaan et laakerit on kunnossa.
Niijja kato nyt että kierre on oikea.
Ei ole. On myös puoltuumainen, mutta se on vanhemmissa villareissa esim. fauberkammissa.Eikö niissä ole se vakiokierre?
Ei ole. On myös puoltuumainen, mutta se on vanhemmissa villareissa esim. fauberkammissa.
Jos sulla on ihan nykyaikainen fillari esim. kaks tai kolmeosaset eturattaat niin luultavasti kierre on tuo 9/16”.
Ai sen vuoksi, että polkimet on loppu?Mene töihin ja osta uusi parempi pyörä.
No olen tietysti itsekin vaihtanut polkimia, mutta jotenkin nyppi tuo selitys toimeentulotuella elämisestä. Kyseessä ei varmaankaan ole eläkeikää lähestyvä mummo, kun polkimia uusitaan.Ai sen vuoksi, että polkimet on loppu?
Tiesithän, että nuo ovat kuluvia osia?
Ihan samalla tavoin 3500€ tsygään vaihdetaan osia kuin 200€ tsygään.
Ostatko uuden paremman auton kun tuulilasinpyyhkijät ovat vaihtoa vailla?
Ethän unohtanut rasvata kierteitä.No olen tietysti itsekin vaihtanut polkimia, mutta jotenkin nyppi tuo selitys toimeentulotuella elämisestä. Kyseessä ei varmaankaan ole eläkeikää lähestyvä mummo, kun polkimia uusitaan.
Aiemmin oli kai tapana vaihtaa auto, kun tuhkakuppi täyttyi?![]()
Metallipolkimet ovat hyvät. Minulla oli ensimmäisessä kunnon pyörässäni sellaiset metallisilla varvaskoukuilla. Ei tarvinnut pyöräilykenkiä.Ethän unohtanut rasvata kierteitä.
Aaa, no niinpä!
Mä lähestyin asiaa ylikulutus mielessä.
Mistä tulikin mieleeni, että ap vois ostaa metalliset polkimet jotka saa avattua ja laakerit vaihdettua/rasvattua.
Saa vähän pidemmäksi aikaa pedaalit.![]()
Löysin sun kuvan netistä.Kannattaa ostaa samaa sarjaa olevat polkimet ratin kanssa. Minä ostin Logitechin ratin ja polkimet, kiva pelata Gran Turismo 7:aa ja muita ajopelejä päivät pitkät kun pöljät käyvät samaan aikaan töissä.
Millä tavalla pyörän arvo vaikuttaa polkimien valintaan?Riippuu pyörän arvosta.
Jos fillari halpa muutaman kympin arvoinen mummomankeli, polkimiin kannattaa sijoittaa muutama euro, esim. jonkun kierrätyskeskuksen tarjonnasta.
Jos pyörä arvoltaan useamman satkun ja aktiivisessa käytössä, esim harjoituskilpapyöränä, kuntoiluvälineenä maastossa tai asfaltilla, voisin itse hussata polkimiin useammankin kympin.
Pääasia kai olisi huolehtia siitä, että tsykkelin polkimetkin tulee huollettua sillointällöin, eli avattava ja laiettava vaseliinit kuulalaakereihin ja suojattava ettei vesi pääse tekemään tuhojaan laakeroinnille.