Kannattaako naisen muka käydä salilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä neuvoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä neuvoksi

Vieras
Jos tahtoo hyvän kropan? Mä olen normaalipainoinen, mutta indeksin ylärajalla ja löysää löytyy. Mulle suositeltiin noin 7-10 kilon painon pudotusta (mitat nyt 170/71). Olen kysellyt muutamilta personal trainereilta vinkkejä ja aina tulee vastaukseksi, että pitäis yhdistää ruokavalioon kuntosali:( Mulla ei sinänsä ole mitään salilla käyntiä vastaan, muutaakuin se, että mä en todellakaan tahdo isoja lihaksia. Ne on rumia ja epänaisellisia. Mieskin oli sitä mieltä, että mun ei kannattais alkaa missään salilla käymään kun hänkään ei pidä lihaksista naisilla, ne ei kuulu naiselle. Erilaisia jumppia jne. kokeiltu, mutta ei oikein tule tulosta.

Kaikki aina sanoo, että ei salilla edes normaali nainen saa isoja lihaksia normaalilla treenillä, mut silti epäilyttää. Varsinkin, kun ne salin puolesta puhujat on usein itse sellaisia lihaskimppuja. Pelkällä aerobisella ja ruokavaliolla taas se löysä ei lähde oikein mihinkään, vaikka laihtuisikin.

Tässä kuva mun tavoitteesta josta mieskin pitää:http ://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2009/01/abigail-clancy-bikin-2.jpg

ja tässä sit sellainen joka on liian lihaksikas: http ://x0d.xanga.com/bdcf5a53d0630260601774/z207592219.jpg

Et sä mitään lihaksia siellä salilla saa, et todellakaan. Mä ihan yritin saada lihaksia ja kävin 4 krt viikossa n. 4 kk ja sain sellaiset minihauikset mitä kukaan ei edes huomannut.

Salilla voi tehdä kiinteytysohjelman mikä ei lihaksia kasvata. Kiinteyttää vaan sut. Naisen pitäisi tehdä hirveästi töitä ollakseen joku lihaskimppu.

et kyllä mitenkään nopeesti saa isoja lihaksia salilla, vaatii aika paljo töitä ja isot painot. Tarpeeks isot painot kannattaa tietty olla ja käydä säännöllisesti että saat lihakset, ne ei siitä huomaamatta isone=)

Mene ihmeessä salille ja ota vaikka sieltä personal trainerin tekemä ohjelma, niin saat sopivan nätin ja kiinteän kropan=)

Siis onko tosiaan tuo nainen liian lihaksikas sun mielestä? Meillä mies ei myöskään pidä "isoista" lihaksista, joka siis käytännössä tarkoittaa sitä, että ei saisi olla lihaksia ollenkaan, kun naisen kuuluisi olla pieni, hento, kapea ja siro, sellainen, jonka ulkoinen olemus huokuu sitä, että ei itse jaksa tehdä mitään fyysistä. Kai siinä on joku juttu, että miehen pitää itse saada kokea olevansa vahvempi.

Itse taas haluan juurikin sporttisen ja lihaksikkaan kropan. Tällä hetkellä näytän aika paljon tuolta kuvan urheilijalta. Mua vituttaa ihan älyttömästi tuo miehen ihanne. Itse kun tahdon olla hyvässä kunnossa ja jaksaa ja pidän lihaksia naisellakin esteettisinä. Vähän vaikea myöskään treenata ilman, että lihakset kasvaisivat yhtään. Tietty vois syödä minimaalisia ruoka-annoksia ja olla liikkumatta, korkeintaan lenkkeillä, niin näyttäisi tuolta ekalta tytöltä, joka on taas mun makuun luonnoton.

Ei naisen tarvitse/kuulu olla langanohut ja fyysisesti kyvytön laihaläski;)

Ehkäpä sinulle on ehdotettu kuntosalia ruokavalion tueksi siksi, koska pelkkää, tietynlaista dieettiä noudattamalla et kiinteydy, ainoastaan ehkä laihdut. Kuntosalilla lihakset kyllä hieman kasvavat = kiinteydyt.

Mutta kuten sanottu, mitään megalihaksia naisten on todella vaikea saada pelkällä salitreenillä saada. Jo ne painot ja vastuksetkin, mitä naiset monesti käyttävät esimerkiksi hauistreenissä (esim. 5kg) ovat niin kevyitä, ettei niillä ole mahdollista mitään bodarikroppaa saada.

Ja aerobinen treeni (juuri esim. se juoksu) on rasvan polton kannalta hyvä myös.

Tuo kyseinen urheilijahan on juuri upea, itse haluaisin sellaisen vartalon ja edustan sitä kuvaa, jonka ap ensimmäisenä linkitti! Tuo Allison Stokke ei ole edes mikään fitness bodari, muistakin kuvista (vaikka FBssa) voi nähdä, että on ihanan kiinteä ja sopusuhtainen.

En ole yhtään tyytyväinen tähän luikkuvartalooni, huvittavaa että ap haluaisi tällaisen :D Ja aika moni mies tykkää juuri tuollaisista kiinteistä urheilijavartaloista.

Ei tarvii välttämättä salilla käydä, että saa kauniin vartalon. Mutta jotain liikuntaa olisi hyvä harrastaa. Ja itse salilla käyneenä tiedän, ettei niitä isoja lihaksia helpolla tule. Ei todellakaan. Saa tehdä paljon töitä, eikä ne tuu sillei yhtäkkiä, että hups isot lihakset. :D

Voin lämpimästi suositella..kuntosalilla nimenomaan kiinteytyy! Mä olen käynyt nyt 6kk, 2-6krt viikko ja vaatekoko on pienentynyt yhdellä, vaa'an mukaan paino ei ole laskenut yhtään.

Yhteistyössä