vai jättäiskö vaan niskapoimuun.. joka olis 4viikon päästä..
toinenkin + 20.01.2009 #2 mä ainakin meen, tosin mä saan sen ilmaiseksi kun yksi kohdunulkoinen raskaus takanapäin. Mutta menisin mä silti. malttamaton kun olen
mä ainakin meen, tosin mä saan sen ilmaiseksi kun yksi kohdunulkoinen raskaus takanapäin. Mutta menisin mä silti. malttamaton kun olen
porsa 20.01.2009 #3 Mä kävin, kun en uskonut testiä (kolmattakaan) todeksi, oli kuuden vuoden yritys takana nääs.
Pessi 20.01.2009 #4 Kannattaa. Kävin rv7. Tuulimuna edellinen, enpä halunnut taas vain odotella ja saadaa asiaa tietooni vasta rv12.
Kannattaa. Kävin rv7. Tuulimuna edellinen, enpä halunnut taas vain odotella ja saadaa asiaa tietooni vasta rv12.
kuikka 20.01.2009 #5 No jos sulla syytä mennä ja mahis niin miksei? Mulla oli semmoisia kipuja et oli ihan pakko oman mielenterveyden takia... Ja hyvinhän siellä voitiin ja voidaan edelleen
No jos sulla syytä mennä ja mahis niin miksei? Mulla oli semmoisia kipuja et oli ihan pakko oman mielenterveyden takia... Ja hyvinhän siellä voitiin ja voidaan edelleen