Samaa mieltä...katsoo, saisiko "paremman" ja jos ei saa niin ei ehkä laitakaan poikki. Tai haluaa vain näpäyttää, alistaa, nauttii siitä kun nainen itkee perään...Alkuperäinen kirjoittaja yllättäen jätetty;25135971:kyllä se ohi on,valitettavasti.Oikeesti,se mies vaan pitää sua varalla tai ei uskalla pistääheti poikki, älä suostu jäämään roikkumaan.
Järki ja tunteet ei aina kulje käsi kädessä. : /Samaa mieltä...katsoo, saisiko "paremman" ja jos ei saa niin ei ehkä laitakaan poikki. Tai haluaa vain näpäyttää, alistaa, nauttii siitä kun nainen itkee perään...
Oli miten oli, ei kannata suostua yhteenpaluuseen enää.
Niin, mutta mä olenkin tyhmä. Mies haluaa katsoa ainakin viikonlopun yli miten meidän käy. Tykkään miehestä aivan h*lvetisti, mutta kaikkien ongelmien jälkeen tämä tuntuu niin pahalta. Sen takia mietin, että iskenkö perjantaina baarista jonkun hoidon ja toivon miehen saavan sen tietoonsa, että tajuaa etten jaksa enää itkeä hänen peräänsä.Ei kuljekaan, mutta itsesuojeluvaistoa ja ennen kaikkea oman itsensä arvostamista pitäisi jokaisella silti olla, ja jos kaikesta huolimatta palaa järjenvastaisesti miehen luo niin ihan itseään saa syyttää kun sydän särkyy taas.
Jep. Jos tarkoituksena on saada itselle muuta ajateltavaa, löytää joku joka vähän auttaa itsetunnon suosta nostamisessa tai ihan vain täyttää läheisyydenkaipuuta, niin laastarista voi olla jotain apua, mutta silti siinä on riskinsä. Jos tarkoituksena on saada ex/ehkänykyinen tajuamaan jotain, niin ei missään nimessä kannata.Mä en tiedä onko laastarisuhde paras vaihtoehto, jos motiivina on lähinnä kosto exälle.
Haluaisin myös tietää mitä ap tuolla tarkoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25139866:Mitä ap:lle on tinttailu?
Minun kielessäni se tarkoittaa lyömistä.
Öh, mikähän olisi oikea sana tuolle... Siis tiuskimista, suuttumista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25139866:Mitä ap:lle on tinttailu?
Minun kielessäni se tarkoittaa lyömistä.
No tavallaan on sitäkin.Tarkoitatko nalkuttamista?