Kannattaako laastarisuhde?

  • Viestiketjun aloittaja Särjetty sydän
  • Ensimmäinen viesti
32r23rr
Kannattaa, kunhan et jämähdä kiinni siihen laastariin vaan annat mennä kun voit itse paremmin. Ja teet sille toiselle selväksi, ettet halua vakituista parisuhdetta.
 
synx
Laastaristakin voi kehittyä jotain paljon parempaa. Kuten mulla. "Laastari" olikin aivan huippuihana mies ja nyt óllaan tallusteltu yhdessä jo useampi vuosi :). Siis rakastua retkahdin..
 
"a p"
Suhde ei ole täysin ohi koska mies miettii asioita, mutta pahoin pelkään, että asiat ei mun eduksi pääty. :( Kaveri mulle ehdotti laastarisuhdetta, mutta en tiedä pystynkö olemaan kenenkään toisen kanssa.
 
yllättäen jätetty
mä mietin tota samaa kesällä kun eron pukkas mutta tulin tulokseen etten pysty sellaseen mutta ihan siitä syystä että tiedän itseni ja saattaisin oikeasti ihastua ja kun sureminen edellisestä kesken niin ei terveellistä ihastua uuteen.Ja varsinkin jos se laastarimies tietää tilanteen ja ehtis jättää ennenkuin itse niin sit olis kaksinkerainen suru ja masennus. Mutta tää on vaan mun mielipide ja koskee vain mua näin mä varmaan tilanteen kokisin.
 
yllättäen jätetty
[QUOTE="a p";25135922]Suhde ei ole täysin ohi koska mies miettii asioita, mutta pahoin pelkään, että asiat ei mun eduksi pääty. :( Kaveri mulle ehdotti laastarisuhdetta, mutta en tiedä pystynkö olemaan kenenkään toisen kanssa.[/QUOTE]

kyllä se ohi on,valitettavasti.Oikeesti,se mies vaan pitää sua varalla tai ei uskalla pistääheti poikki, älä suostu jäämään roikkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yllättäen jätetty;25135971:
kyllä se ohi on,valitettavasti.Oikeesti,se mies vaan pitää sua varalla tai ei uskalla pistääheti poikki, älä suostu jäämään roikkumaan.
Samaa mieltä...katsoo, saisiko "paremman" ja jos ei saa niin ei ehkä laitakaan poikki. Tai haluaa vain näpäyttää, alistaa, nauttii siitä kun nainen itkee perään...

Oli miten oli, ei kannata suostua yhteenpaluuseen enää.
 
[QUOTE="a p";25136020]Järki ja tunteet ei aina kulje käsi kädessä. : /[/QUOTE]
Ei kuljekaan, mutta itsesuojeluvaistoa ja ennen kaikkea oman itsensä arvostamista pitäisi jokaisella silti olla, ja jos kaikesta huolimatta palaa järjenvastaisesti miehen luo niin ihan itseään saa syyttää kun sydän särkyy taas.
 
"a p"
Ei kuljekaan, mutta itsesuojeluvaistoa ja ennen kaikkea oman itsensä arvostamista pitäisi jokaisella silti olla, ja jos kaikesta huolimatta palaa järjenvastaisesti miehen luo niin ihan itseään saa syyttää kun sydän särkyy taas.
Niin, mutta mä olenkin tyhmä. Mies haluaa katsoa ainakin viikonlopun yli miten meidän käy. Tykkään miehestä aivan h*lvetisti, mutta kaikkien ongelmien jälkeen tämä tuntuu niin pahalta. Sen takia mietin, että iskenkö perjantaina baarista jonkun hoidon ja toivon miehen saavan sen tietoonsa, että tajuaa etten jaksa enää itkeä hänen peräänsä.
 
Mä en tiedä onko laastarisuhde paras vaihtoehto, jos motiivina on lähinnä kosto exälle. Jossain vaiheessa, kun et ole enää ihan rikki, täytyy kuitenkin mennä eteenpäin.

Mielestäni toisten ihmisten "hyväksikäyttö" on kuitenkin väärin. Tarkoitan sitä, että vaikka kuinka toiselle sanoisi, ettei halua mitään vakavaa jne. mutta kuitenkin käyttäytyy ikäänkuin olisi parisuhteessa, niin ihastumista voi olla vaikea estää ja siinä saattaa turhaan loukata tätä laastaria.

Lisäksi lisäsurujen riski on aina olemassa, jos itse ihastuukin tähän laastariin, niin sen suhteen loppu tuntuu kahta kauheammalta, kun joutuu käsittelemään molempia suhteita.
 
Viimeksi muokattu:
Ken guru
[QUOTE="a p";25136186]Niin, mutta mä olenkin tyhmä. Mies haluaa katsoa ainakin viikonlopun yli miten meidän käy. Tykkään miehestä aivan h*lvetisti, mutta kaikkien ongelmien jälkeen tämä tuntuu niin pahalta. Sen takia mietin, että iskenkö perjantaina baarista jonkun hoidon ja toivon miehen saavan sen tietoonsa, että tajuaa etten jaksa enää itkeä hänen peräänsä.[/QUOTE]

Tätä en suosittele, enkä usko että mies itkisi tuon jälkeen perääsi.
Laastarisuhde ei kyllä kuulosta tähän kohtaan kovin hyvältä.

Ehkä sitten kun olet oikeasti hyväksynyt että mies on jättänyt sinut, etkä elättele enää toiveita paluusta (joita mies raukkamaisesti sinulle on jättänyt, ja itse uskon että teidän suhde on aivan täysin kokonaan lopullisesti ohi).
 
ei ei ei
Mä en tiedä onko laastarisuhde paras vaihtoehto, jos motiivina on lähinnä kosto exälle.
Jep. Jos tarkoituksena on saada itselle muuta ajateltavaa, löytää joku joka vähän auttaa itsetunnon suosta nostamisessa tai ihan vain täyttää läheisyydenkaipuuta, niin laastarista voi olla jotain apua, mutta silti siinä on riskinsä. Jos tarkoituksena on saada ex/ehkänykyinen tajuamaan jotain, niin ei missään nimessä kannata.
 
"vieras"
Mitä se sinun miehesi sitten oikein haluaa miettiä/katsoa viikonlopun yli? Oletko sinä tehnyt jotain? Kauanko olette olleet yhdessä? Ei kai se laastari silloin ole vaihtoehto jos haluat sen miehen vielä takaisin. Mutta jos kaikki on ohi teidän väliltä, niin eikö sitä sitten voisi vaikka kokeillakin, saattaisi piristää!
 
"a p"
[QUOTE="vieras";25139094]Mitä se sinun miehesi sitten oikein haluaa miettiä/katsoa viikonlopun yli? Oletko sinä tehnyt jotain? Kauanko olette olleet yhdessä? Ei kai se laastari silloin ole vaihtoehto jos haluat sen miehen vielä takaisin. Mutta jos kaikki on ohi teidän väliltä, niin eikö sitä sitten voisi vaikka kokeillakin, saattaisi piristää![/QUOTE]

Meillä on ollut paljon riitoja ja miehen mielestä mä tinttailen liikaa. Mies kyllä tuntuu pitävän kaikkea tinttailuna eikä suostu pahemmin keskustelemaan. Miten voi keskustella jos toinen pitää mun tavallista puhettakin tinttailuna. :( Mies haluaa miettiä haluaako olla vielä mun kanssa.
 
Mun kokemus laastarista oli huono..

Tein miehelle alusta asti selväksi,että mulla on edelleen tunteita toista kohtaan,enkä halua seurustella..vaan viettää aikaa yhdessä.
Tää mies sanoi ymmärtävänsä,mutta hetken päästä alkoikin kertoa rakastavansa jne..iski paniikki.
Eikä se ikävä toista kohtaan kaikonnut yhtään,vaikka joku olikin siinä seurana.
 

Yhteistyössä