Kannattaako kokeilla uudestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cerazettet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cerazettet

Vieras
sain esikoisen syntymän jälkeen cerazette pillerit imetyksen ajaksi. Sopivat muuten tosi hyvin ei sivuoireita mutta mulla oli kuukautiset 12päivän välein ja siinä välissäkin tiputteli suht runsaasti. söin 2,5kk ja sitten lopetin kun ei alapää enää kestäny jatkuvaa pikkuhousun ja siteiden käyttöä. Nyt toinen lapsi on syntynyt ja pitäis olla joku ehkäisy ja ite en ainakaan muuta ota kun pillerit tai kumilla sitten. Voiskohan olla mitään mahdollisuutta että reagoisin jotenki eritavalla näihin pillereihin tällä kertaa?? onhan edellisestä kerrasta jo 7-vuotta....

Alkuperäinen kirjoittaja cerazettet:
sain esikoisen syntymän jälkeen cerazette pillerit imetyksen ajaksi. Sopivat muuten tosi hyvin ei sivuoireita mutta mulla oli kuukautiset 12päivän välein ja siinä välissäkin tiputteli suht runsaasti. söin 2,5kk ja sitten lopetin kun ei alapää enää kestäny jatkuvaa pikkuhousun ja siteiden käyttöä. Nyt toinen lapsi on syntynyt ja pitäis olla joku ehkäisy ja ite en ainakaan muuta ota kun pillerit tai kumilla sitten. Voiskohan olla mitään mahdollisuutta että reagoisin jotenki eritavalla näihin pillereihin tällä kertaa?? onhan edellisestä kerrasta jo 7-vuotta....

Mulla ei ainakaan nuo pillerit toiminu. Kaverilla ei myöskään. Itse odottaisin että sais "oikeet" pillerit.

se selviää kokeilemalla... eikai siitä mitään haittaa ole vai onko? asiantuntijoita paikalla? ja onhan muitakin minipilleri merkkejä... vai saako niitä käyttää imetyksen aikana?

En ottas ite uusiks, kaikille taitaat antaa nuo cerazetit ensimmäisen lapsen jälkeen ja jos oisin tienny mimmosta se tulee niitten kanssa olemaan niin oisin ollu vaikka selibaatissa ennemmin kun alottanut ne |O

on nää ehkäisyasiat aina nii vittumaisia... olis se kiva löytää joku toimiva ehkäisymenetelmä minkä takia ei tarvis kärsiä.. onhan tässä vielä ainakin 15-20v ennen kun se "mummutauti" ehkä iskee....

Mulla ekan lapsen jälkeen Cerazettesta tuli 3 viikon tiputtelut heti alkuun.

Nyt kun aloitin, ei ole ollut mitään moista (kolmas levy nyt menossa). Eli voi siis olla eri meininki.

Yhteistyössä