Kannattaako joku vielä Helsingin Jokereita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aina vaan alemmas menee Jokerien touhu. Todella kurjaa kun on jotain seuraa kannattanut yli 30 vuotta, mutta kohta ei enää voi. Kannattaako täällä joku vielä Helsingin Jokereita?
 
vierailija
Surullinen hommahan toi Jokerit. Seura tuottaa tappiota 10 milliä kaudessa. Tämä rahoitetaan "Pandoran altaasta". Suomelainen jääkiekkoikoni laitettu keulakuvaksi ja sätkynukeksi.

Hjallis nykyäön eduskunnassa saarnaamassa populistista sanomaan. Sinällään aika sopivaa kun myynyt seuransa ja sielunsa Venäjälle.

Ite kannattanut Jokereita 80-luvulta asti. Kun KHL-kuvio tuli, niin päätin innostua asiasta. Valitettavasti kun totuus valjennut, niin päivä päivältä hankalammaksi menee kannattaminen. Peleissä en enää käy, mutta kyllä mä edelleen seuraan telkusta Jokereiden pelejä. Minkäs teet.

Toivon kyllä, että toi KHL-seikkailu loppuis ja Jokerit palais SM-liigaan.
 
vierailija
Harrastukset maksaa. Isojen poikien harrastukset maksaa enemmän kuin tasamaan tallaajien.

Surullinen hommahan toi Jokerit. Seura tuottaa tappiota 10 milliä kaudessa. Tämä rahoitetaan "Pandoran altaasta". Suomelainen jääkiekkoikoni laitettu keulakuvaksi ja sätkynukeksi.

Hjallis nykyäön eduskunnassa saarnaamassa populistista sanomaan. Sinällään aika sopivaa kun myynyt seuransa ja sielunsa Venäjälle.

Ite kannattanut Jokereita 80-luvulta asti. Kun KHL-kuvio tuli, niin päätin innostua asiasta. Valitettavasti kun totuus valjennut, niin päivä päivältä hankalammaksi menee kannattaminen. Peleissä en enää käy, mutta kyllä mä edelleen seuraan telkusta Jokereiden pelejä. Minkäs teet.

Toivon kyllä, että toi KHL-seikkailu loppuis ja Jokerit palais SM-liigaan.
 
Latte kannattaa. Olin jotain12-13 vuotias kun olin ensimmäisessä jäkisottelussa, vastassa oli HIFK.

Meitä lähti bussilastillinen koululaisia kaukaa stadilaisten susirajan takaa silloin, porukassa oli molempien kannattajia ja minä en silloin vielä tiennyt kumpaa kannatan. Mutta kun peli eteni niin huomasin selkeän eron, HIFK pelasi runttaavaa ja rumaa väkivaltaista peliä. Nautin itse Jokerien taidokkaasta, kepeästä, älykkäästä ja ihailtavasta pelityylistä.

Sen jälkeen en ole mitään muuta joukkuetta kannattanut vaikka ovat joskus olleet pohjamudissakin. Ja unohdan kaikki nämä muut asiat jotka eivät liity suoranaisesti peliin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ite kannattanut Jokereita 80-luvulta asti. Kun KHL-kuvio tuli, niin päätin innostua asiasta. Valitettavasti kun totuus valjennut, niin päivä päivältä hankalammaksi menee kannattaminen. Peleissä en enää käy, mutta kyllä mä edelleen seuraan telkusta Jokereiden pelejä. Minkäs teet.

Toivon kyllä, että toi KHL-seikkailu loppuis ja Jokerit palais SM-liigaan.
On tästä ollut puhetta!!!!🥳🤩🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
Latte kannattaa. Olin jotain12-13 vuotias kun olin ensimmäisessä jäkisottelussa, vastassa oli HIFK.

Meitä lähti bussilastillinen koululaisia kaukaa stadilaisten susirajan takaa silloin, porukassa oli molempien kannattajia ja minä en silloin vielä tiennyt kumpaa kannatan. Mutta kun peli eteni niin huomasin selkeän eron, HIFK pelasi runttaavaa ja rumaa väkivaltaista peliä. Nautin itse Jokerien taidokkaasta, kepeästä, älykkäästä ja ihailtavasta pelityylistä.

Sen jälkeen en ole mitään muuta joukkuetta kannattanut vaikka ovat joskus olleet pohjamudissakin. Ja unohdan kaikki nämä muut asiat jotka eivät liity suoranaisesti peliin.
VOI LATTE!!!🥰😘😍

*juoksee päin ja hyppää hajareisin kiinni takiaiseksi Latten runkoon*
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
Me kuuluutaan koko perhe Jokeriperheeseen!❤

Käydään katsomassa Suomessa kaikki Jokerimatsit mitä keretään.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Me kuuluutaan koko perhe Jokeriperheeseen!

Käydään katsomassa Suomessa kaikki Jokerimatsit mitä keretään.
On jäänyt valitettavan vähiin, mutta kerran kun oltiin taas pojan kanssa, niin meidän istumapaikat oli ihan vaihtoaition vieressä.
Mua miellytti ja huvitti kun Jokereiden tehdessä maalin niin valmentaja ja jotkut pelaajat katsoi hyväksyvästi meitä kun me hurrattiin kybällä siinä vieressä.

Ja voi sitä pojan onnea kun aloin huitomaan, ja ojensivat meille sieltä pelissä vähän siipeensä saaneen mailan.

Ja toisellakin kertaa oli onnea, silloin oltiin ylempänä katsomossa, kun vinhasti kieppuva kiekko tuli kohti. Otin molemmilla kourilla kiinni, mutta se pyörähti kuitenkin siitä lattialle, ja siellä monet kädet sitä jo haroivat, mutta onneksi sain kaapattua sen pojalle :cool:(y)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
9MM
joo pikku poikana iskä vei jokereiden matsiin niin siitähän se kannatus jäi tätä khl seikkailuu en oo niin täysin katsonut kuin sm liigaa ja toivon et palaavat liigaan. ja chämppäreissä nähtäis venäläisetkin jengit
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä