Kannattaako jatkaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haisu

Jäsen
17.02.2005
376
0
16
minipillereiden syömistä. alotin viikko sitten minipill-merkkiset, aiemmin oon kokeillu cerazetteja ja sain niistä kivan tauottoman vuodon. Nyt oon vuotanu koko viikon, kun oon nuita syöny. Kannattaakohan syödä kuitenki kolme kk, ja kattoa, että loppuuko se, vai alottaa selibaatti..

Mulle ainaki sanottiin neuvolassa cerazetteista, että nimenomaan kannattaa jatkaa se 3 kk ja katsoa tasaantuuko kierto. Mulla kävi sitten niiden kanssa niin päin, että ekat menkat tuli heti kun alotin pillerit, vuosin n viikon, sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt. Hyvä tietysti näin! Onko muilla käynyt vastaavasti, että menkat on vallan jääneet pois? Pieniä vatsakipuja on kyllä ollut, mutta vuotoa ei. Kai se on normaalia...

Cerazetteja söin aikanaan kaks kk, mutta lopetin, kun sain pahan tulehduksen tuon vuotamisen takia, ja sitten olinki raskaana.Nyt on järkky mahakipu, ja vuotoa tulee edelleen, nyt jatkunu 10päivää.Hyvä ehkäsy....

odotatko nyt sitten jo neljättä?

[

uote title="18.01.2006 klo 18:29 haisu kirjoitti"]
Cerazetteja söin aikanaan kaks kk, mutta lopetin, kun sain pahan tulehduksen tuon vuo

tamisen takia, ja sitten olinki raskaana.Nyt on järkky mahakipu, ja vuotoa tulee edelleen, nyt jatkunu 10päivää.Hyvä ehkäsy....
[/quote]

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 20:34 hmmmphh kirjoitti:
odotatko nyt sitten jo neljättä?
No en.Herrajumala sentään. Vähän huono lausemuoto, siis nyt vuodan kun syön kolmannen synnytyksen jälkeen minipillsejä, toisen synnytyksen jälkeen söin cerazetteja.
Hyvä ehkäsy-loppulausahdus:eipä varmasti tule raskaaksi, kun on maha niin kipeä ja kokoajan vuotaa.

[

uote title="18.01.2006 klo 18:29 haisu kirjoitti"]
Cerazetteja söin aikanaan kaks kk, mutta lopetin, kun sain pahan tulehduksen tuon vuo

tamisen takia, ja sitten olinki raskaana.Nyt on järkky mahakipu, ja vuotoa tulee edelleen, nyt jatkunu 10päivää.Hyvä ehkäsy....

[/quote]

Yhteistyössä