kannattaako hankkia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkarattaat?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkarattaat?

Vieras
Mietitään tässä, että kannattaisko ostaa matkarattaat. meillä on hyvät yhdistelmävaunut, mutta ovat isot ja suht painavat. Onko matkarattaat todella hyvät ja tarpeelliset ja jos näin on, niin mitkä olis hyvät rattaat, siis alle 100€ hintaiset?

Itse ostin käytettynä matkarattaat juuri syystä että ovat tosiaan kätevämmät ottaa mukaan esim. kauppaan. Yhdistelmät muuten ok, mutta laiskuuttani en viitsi niitä aina purkaa ja koota pikkureissua varten. Vaavi ei vielä oikein pysy istumassa ostoskärryissä ja kaukaloon liian iso.
Ts. Hyvä hankinta ollut.Kannattaisiko teidänkin kysellä jostain käytettyjä jos ei ole varmaa onko niillä hirveästi käyttöä.

Moikka,
Kyllä minun mielestä kannattaa. Ovat tosi kätsyt just kauppareissulla tai kaupungilla. Meillä on sellaiset gracon matkikset, johon saa sen kaukalon kiinni kun meillä on gracon kaukalokin ja on kyllä tosi näppärät. Ostin matkarattaat huuto. netistä ja maksoin 60e alle vuoden vanhat ja tosi hyvässä kunnossa.

Me ostettiin Gracon Miraget (muistaakseni). Ja meillä Gracon kaukalo jonka saamme/saimme siihen nopesti kiinni, siis rattaisiin.

Todella näppärät ottaa mukaan ja kaupassa paljon näppärämmät kuin isot yhdistelmät. Ja mä käytiin muutenkin kesällä oikeastaan vain matkarattaita tuolla liikkuessa, nyt talvella yhdistelmiä, kun kulkee paremmin.

Mutta me maksettiin uutena noista rattaista 79e, olivat tarjouksessa, eli kyllä uusiakin saa alle 100e:lla, ellei halua mitään rattaiden mersuja =)

Meillä myös matkarattaat, kun on paljon mukavammat kaupungilla kuin kaukalon roikottaminen. Myös meidän yhdistelmät on sen verran raskaat ja hankalat kasata, että niitä ei autolla kuljeteta ollenkaan.
Ostettiin Jovi Io:t, maksoi uutena tarjouksessa 89e.

Meillä on yhdistelmät ja matkarattaat. Yhdistelmät on hankalat kasata ja ennen kun mulla oli pienempi auto täytti koko auton. Matkikset on ketterät kaupungilla ja mahtuu pieneen tilaan. On oivat ostareissa tms. mutta ei niillä kauheasti lumihangessa pääse (pienet renkaat).

Pidän matkiksia koko ajan auton takakontissa, on siis aina valmiina reissuun eikä tarvitse erikseen muistaa ottaa mukaan. Ovat olleet autossa kahden lapsen verran eikä ole ollut ongelmia kankaiden kestävyyden kanssa, eli ei ole hometta tms. Sisälle meillä matkikset ei mahtuisikaan, pienet tilat - eli siis kannattaa miettiä missä matkiksia pystyy säilyttämään.

Yhteistyössä