Kannattaako hääpukua myydä?

kjp
kauppasin omaani 50 eurolla (maksoin siitä itse aikoineen 300 euroa) ja periaatteessa voisin kai antaakin sen jos joku edes kyselisi ja haluaisi. Mutta täälläpäin ei ole ilmeisesti kovin kuumat markkinat.

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Jeesus mitä hintoja tuolla!!! Sairaan kallista!
en ole katellut kàytettyjn hintoja. tietenkin pitàà tietàà myòs paljonko alkuperàinen maksoi. esim tààllà normaalia 1500 euroa asusta. tosin kàytetty on aina kàytetty

Saraldo
Ainakin Turussa on liike, joka ottaa myyntiin käytettyjä hääpukuja. En tiedä, löytyykö teidän kotipaikalta vastaavaa.

Mä en aio myydä, koska haluan säästää sen siltä varalta, jos tyttö haluaa sitä joskus käyttää. Itse asiassa se on sen tyylinen puku, että sopisi hyvin vaikka vanhojen tansseihinkin, jos tyttö joskus lukioon menee.

Misty
Itse etsin kuumeisesti käytettyä hääpukua, kun olisin halunnut selvitä edullisesti. Mieleistä ("täydellistä") ei kuitenkaan löytynyt, joten lopulta laitoin uuteen pukuun yli 1000 euroa - lohduttauduin sillä, että joko myyn tai vuokraan pukua sitten eteenpäin ja saan näin hinnasta "takaisin". No, jo viikon päästä häistä oli selvää, etten raaski puvusta luopua! :D Joten kalliiksi tuli, mutta kuka noita nyt enää muistaa... :heart:

Yhteistyössä