Kannattaako haaveilla raskaudesta, kun imettää?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Yöimetyksiä ei tosin enää ole, ja päivälläkin harvakseltaan. Ja mieltä painaa sekin, kun eka raskaus kesti kauan saada alulle. Tosin luin jostain, että toka raskaus onnistuu yleensä helpommin...?

Mutta ehkä ei kannata liikaa stressatakaan. Seksikin maistuu pikkuhiljaa taas.
 
bc
Ons sulla alkanu menkat? Siitähän se on kiinni. Mä aloin odottaa toista ku eka oli just vuoden. Tein plussatestin pari päivää esikoisen synttäreiden jälkeen. Oli vaan yhdet menkat tullu. Siis just edelliskuussa. Imetin viel jonkin verran, mut poika lopetti ite melkein heti ku olin raskaana.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bc:
Ons sulla alkanu menkat? Siitähän se on kiinni. Mä aloin odottaa toista ku eka oli just vuoden. Tein plussatestin pari päivää esikoisen synttäreiden jälkeen. Oli vaan yhdet menkat tullu. Siis just edelliskuussa. Imetin viel jonkin verran, mut poika lopetti ite melkein heti ku olin raskaana.
Niin olisin voinu mainita että menkkoja ei oo tullu vielä :(
 
Tuitui
Alkuperäinen kirjoittaja bc:
Ons sulla alkanu menkat? Siitähän se on kiinni. Mä aloin odottaa toista ku eka oli just vuoden. Tein plussatestin pari päivää esikoisen synttäreiden jälkeen. Oli vaan yhdet menkat tullu. Siis just edelliskuussa. Imetin viel jonkin verran, mut poika lopetti ite melkein heti ku olin raskaana.
Onnistuu ilman menkkojakin oikein hyvin ;)
 
Lalaa
Ei ainakaan minun. Niin kauan kuin tissi oli edes käväissyt esikon suussa, niin ei menkoista tietoakaaan. Ei siinä mitään, hyvä ehkäisykeino. Lisäksi laihduin imetyksestä (13kk kesti) niin, että piti ottaa vähän kiloja, että systeemi alkoi pelata taas.
 
juupelis
Kyllä vain! Minäkin imetin harvakseltaan päivisin, kun toinen saatiin alulle :) Ja vaikka esikoista tehtiin 1.5v niin toinen sai alkunsa jo toisessa kierrossa :) Ja esikoinen kyllä piti huolen, ettei ehtinyt edes stressata!
 

Yhteistyössä