Kannattaako edes harkita parisuhdetta jos epäilee olevansa sika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen siis mies ja omaan ison kasan erilaisia palstamammojen huonoina/sikamaisina pitämiä ominaisuuksia:

- Olen patalaiska ja varsinkin kotityöt laiminlyön todella lahjakkaasti. Enimmäkseen viihdyn ruudun äärellä.
- Olen tunneköyhä enkä varsinkaan osaa puhua tunteistani. Esimerkiksi jos jokin porukka työpaikalla ihastelee haltioissaan uutta vauvaa olen minä se, joka istuu yksinään kivikasvona reagoimatta vauvaan tai tämän äitiin oikein mitenkään.
- Olen huono solmimaan ihmissuhteita ja lukemaan toisten reaktioita eri asioihin.
- En osaa juhlia tai nauttia juhlimisesta. En esimerkiksi vietä joulua ja minun on vaikea ymmärtää, mikä kukaan muukaan sitä haluaisi viettää.
- En pidä vaatteista tai panosta ulkonäkööni. Vaatteet ovat minulle lähinnä sitä varten, että ne lämmittävät ja suojaavat kosteudelta.
- Itsetyydytän usein ja hartaudella erilaisille fetisseilleni, enkä ole tästä valmis luopumaan.

Sikäli kun olen ymmärtänyt, niin useimmat naiset pitäisivät minua puhtaana possuna näiden ominaisuuksieni vuoksi ja todennäköisesti lähtisivät mahdollisesta parisuhteesta lätkimään viimeistään ensihuuman haihduttua. Ja lisäksi kirjoittaisivat minusta panettelukirjoituksen palstalle, missä palstamammat sitten kilvan haukkuisivat minut ja toteaisivat, miten kukaan on tuollaisen sian kanssa voinut päätyä yhteen alun alkaenkaan.

Kannattaako minun siis ensinnäkään yrittää päätyä parisuhteeseen, kun se ilmiselvästi on tuomittu tappioon? Vaikka ei sikäli, että pitäisin parisuhteen syntymistä minään todennäköisenä skenaariona ylipäätään, tähänastisessa elämässäni minusta kiinnostuneiden naisten lukumäärä on ollut pyöreä nolla.

Ei mikään noista listaamistasi jutuista ole showstopperi. Paljon pahempaa on, että roikut mammapalstalla öisin, se osoittaa jo jonkinlaista arvojen surkeutta. Näitäkään minuutteja elämästäsi et saa takaisin ja olisit voinut käyttää ne järkevämmin. Jopa se itsetyydytys olisi ollut normaalimpi syy kökkiä hereillä aamukolmelta.

Jos löydät jonkun, jolle kelpaat, go for it, mutta älä ala esittämään jotain muuta kuin olet päästäksesi parisuhteeseen. Sellainen parisuhde ei kestä, ja menee vain ja ainoastaan perseelleen.

Onhan sitä vastaavilla ominaisuuksilla varustettuja naisiakin. Vaikka ei sikäli, että suosittelisin sellaisen etsimistä, koska silloin todennäköisesti vain ärsyttäisitte toisianne kaksin verroin.

Onko ap:llä juurikaan miespuolisia ystäviä? Kun varmaan on ainakin ollut, ovatko ne yksi toisensa jälkeen loppuneet riitoihin?

Ei ole viime vuosina ollut minkään sukupuolen ystäviä. Joskus aikaisemmin oli jokunen (lapsena varsinkin), mutta ne ovat päättyneet joko siihen, että emme enää kiinnostaneet toisiamme tai sitten paikkakunnan vaihtoon.

Ei ole viime vuosina ollut minkään sukupuolen ystäviä. Joskus aikaisemmin oli jokunen (lapsena varsinkin), mutta ne ovat päättyneet joko siihen, että emme enää kiinnostaneet toisiamme tai sitten paikkakunnan vaihtoon.

Just. Eikä uudelta paikkakunnalta sitten ole löytynyt ystäviä?

Onkos kiinnostuksesi yleensä loppunut siihen, kun toiset ovat olleet eri mieltä, eli väärässä sinusta. Eivätkä myöskään ole olleet halukkaita tekemään niinkuin sinä olet halunnut? Tottelemattomia siis ?

Entäs suhteesi sisaruksiisi, vanhempiisi? Onko heitä?

Onkos kiinnostuksesi yleensä loppunut siihen, kun toiset ovat olleet eri mieltä, eli väärässä sinusta. Eivätkä myöskään ole olleet halukkaita tekemään niinkuin sinä olet halunnut? Tottelemattomia siis ?

Palstan keittiöpsykologit vauhdissa taas vaihteeksi...

Olen nainen, ja aika lailla tuo kirjoittamasi lista sopii minuun. Paitsi ettei minulla ole fetissejä ja piereskelen paljon...Siis kotona. En myöskään osaisi ihastella kenenkään vauvaa, en ymmärrä yhtään vauvojen päälle. Jouluakaan en vietä sanan varsinaisessa merkityksessä (ei kinkkua, jouluverhoja tms) vaikka olen kristitty. Ainut traditioni on viedä kynttilöitä läheisten haudoille.
Itsetyydytys täysin luonnollista. Ei tietysti jos se on ainut harrastus.

Suhteehtasi perheenjäseniisi ei voi tuosta päätellä mitään, toisin kuin äskeinen keittiöpsykologi kuvittelee. Minusta kuulostat täysin normaalilta ihmiseltä, eikä nuo ominaisuudet ole todellakaan mikään sukupuolikysymys. Laiskuus kotitöissä..no, pakkohan on perusasiat hoitaa kuten tiskata tai viedä roskat. Isommissa asioissa saa olla laiska.

Olen miettinyt samaa, vaikkakin olen nainen ja mun lista hieman poikkeaa. Tuntuu vain, että pitäisi olla jotain ja saada paljon kaikkea aikaiseksi. Yksikseni (lasteni kanssa) saan kuitenkin ihan rauhassa olla oma laiska itseni. En haluaisi, että mahdollinen puolisoni joutuisi häpeämään takana. Yleensä tutustuessa aina esitellään omat ansiot ja uurastukset, mulla ne on mitä on ja ei houkuta ketään. Tv:n katsomista, somettamista tai värityskirjan värittämistä ei arvosteta.

Miehiä vihaava ap on niin kiireinen trolli, ettei kerkiä kaikkiin lukemattomiin miesdissausketjuihinsa vastailemaan. Aikaisemmin kyseinen nainen esiintyi aina naisena, nyt on vaihtanut sukupuoltakin :LOL:

Tuollaiset ominaisuudet, kuten aloituksessa, lisättyinä yo. vihjailuihini, viittaavat narsistiseen persoonallisuushäiriöön erittäin vahvasti.

Terkuin,

Ei keittiö-, vaan sohvapsykologi (y)

-ciss-

Olen nainen, ja aika lailla tuo kirjoittamasi lista sopii minuun. Paitsi ettei minulla ole fetissejä ja piereskelen paljon...Siis kotona. En myöskään osaisi ihastella kenenkään vauvaa, en ymmärrä yhtään vauvojen päälle. Jouluakaan en vietä sanan varsinaisessa merkityksessä (ei kinkkua, jouluverhoja tms) vaikka olen kristitty. Ainut traditioni on viedä kynttilöitä läheisten haudoille.
Itsetyydytys täysin luonnollista. Ei tietysti jos se on ainut harrastus.

Suhteehtasi perheenjäseniisi ei voi tuosta päätellä mitään, toisin kuin äskeinen keittiöpsykologi kuvittelee. Minusta kuulostat täysin normaalilta ihmiseltä, eikä nuo ominaisuudet ole todellakaan mikään sukupuolikysymys. Laiskuus kotitöissä..no, pakkohan on perusasiat hoitaa kuten tiskata tai viedä roskat. Isommissa asioissa saa olla laiska.

Otan osaa läheistesi puolesta, olet myös narsisti.

Ja höpöhöpö. Narsisteilla nimenomaan on usein suhteet poikki vanhempiinsa ja sisaruksiinsa. Nähty on!

Te naispuoliset narsistit olette kyllä paljon harvinaisempia, kuin miespuoliset narskut. Te valitettavasti ette voi parantua persoonallisuushäiriöstänne. Läheistenne ainoa keino parempaan tulevaisuuteen on pakeneminen teistä.

Olette te kyllä vittumaista porukkaa, mutta mutta. Ette te itse sille mitään voi :(

Yhteistyössä