kannattaa vähän miettiä mitä pyytää jälkikasvultaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukkuja

Vieras
ettei nyt ihan kohtuuttomia vaatimuksia ala heittämään ilmaan. Voi meinaan mennä herneet nenään nykyajan nuorilla....

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1380064

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Tai sitten kasvattaa ne lapset kunnolla... kukaan täysin terve ei suutu jostain noin paljon :kieh:

Eli oliko kyseessä sun mielestä sairas vai huonosti kasvatettu? Vai tarkoittaako ne sun mielestä samaa asiaa? Sen kuvan sun kirjoituksesta ainakin saa.

Kyllä pitää olla sairas jos tappaa oman äitinsä roskien viemisen takia. Kyllä muakin on joskus ottanut aivoon, kun äiti tai isä käski tehdä jotain, mutta en mä nyt ketään sen takia tappanut :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kyllä pitää olla sairas jos tappaa oman äitinsä roskien viemisen takia. Kyllä muakin on joskus ottanut aivoon, kun äiti tai isä käski tehdä jotain, mutta en mä nyt ketään sen takia tappanut :kieh:

No samaa mieltä mäkin olen, kukaan ei edes hermostuksissaan menetä kontrollia että ottaa toisen hengettömäksi. Elämänlähteen vastauksesta vaan sai sen kuvan että hänen mielestään sairas on yhtä kuin huonosti kasvatettu TAI että huono kasvatus -----> sairas lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Tai sitten kasvattaa ne lapset kunnolla... kukaan täysin terve ei suutu jostain noin paljon :kieh:

Eli oliko kyseessä sun mielestä sairas vai huonosti kasvatettu? Vai tarkoittaako ne sun mielestä samaa asiaa? Sen kuvan sun kirjoituksesta ainakin saa.

Ei tarkoita samaa!!! Ja kasvattamisella tarkoitan sitä että jos pyyetään viemää roskis tms, niin siitä ei pitäisi ees hermostua tai tuntea mitään negat. tunteita vaan se on velvollisuus!!!! Näin minä opetan/kasvatan omat lapseni

Yhteistyössä