L lucifer Vieras 11.07.2012 #1 Maailman lihavin nainen laihtui seksillä | Hullu maailma | Iltalehti.fi Reactions: Fine van Brooklyn med pieno
D Deleted member 70007 Vieras 11.07.2012 #2 Olis kyllä kieltämättä aika kiva laihdutuskeino - Kulta, mä haluun laihtua! - Aattelitko lähtä salille? - Eeen, ku mä aattelin noita petipuuhia...
Olis kyllä kieltämättä aika kiva laihdutuskeino - Kulta, mä haluun laihtua! - Aattelitko lähtä salille? - Eeen, ku mä aattelin noita petipuuhia...
J "Juup" Vieras 11.07.2012 #3 mutten mää jaksais ikinä harrastaa sitä sisäkkäin hyllymistä seitsemän kertaa päivässä niinkuin tämä lady tässä jutussa
mutten mää jaksais ikinä harrastaa sitä sisäkkäin hyllymistä seitsemän kertaa päivässä niinkuin tämä lady tässä jutussa
L lucifer Vieras 12.07.2012 #4 [QUOTE="Juup";26665828]mutten mää jaksais ikinä harrastaa sitä sisäkkäin hyllymistä seitsemän kertaa päivässä niinkuin tämä lady tässä jutussa[/QUOTE]no kaikki ei olekaan niin viriileitä kuin toiset.
[QUOTE="Juup";26665828]mutten mää jaksais ikinä harrastaa sitä sisäkkäin hyllymistä seitsemän kertaa päivässä niinkuin tämä lady tässä jutussa[/QUOTE]no kaikki ei olekaan niin viriileitä kuin toiset.