Kannattaa äänestää Vihreitä kevään vaaleissa, koska Vihreät kannattavat rajoittamatonta maahanmuuttoa

  • Viestiketjun aloittaja Minäkin äänestän Vihreitä:)
  • Ensimmäinen viesti
viieeas
Tiedän tuon rauhanturvaajista.
Sitten ne "rauhanturvaajat" vielä saavat täällä ihailua, kun ovat panneet lapsia hajalle ja saattaneet tappaakin. Kukaan ei puutu, tulevat Suomeen ja haaveilevat koska pääsisivät taas lapsia nussimaan ja kiduttamaan.
Kuulostaa ihan samalta toiminnalta kuin mitä muslimit tekevät Syyriassa ja Irakissa, siis ne mamut joille Suomen suvikset suunnittelevat kuntouttavaa veteraanipalvelua. Ehkäpä kurkunleikkaajajihadistit saavat suvisämmien pillun sykkimään silleen ihanasti...
 
aivoja saa käyttää
Eihän tämä nyt ole tottakaan! Ihanko vakavissasi sinä ehdotat minulle tuon valtakunnanrasistin ääliöblogin lukemista? :O
Kyllä. Katsos asioista kannattaa muodostaa ihan omat mielipiteet, sen sijaan että uskoisi sokeasti kaiken sen mitä valtamedia milloinkin kirjoittaa. Mutta ehkä aivojen käyttö on sitten nykyään vain ääliömäistä toimintaa?
 
stop rasismille
Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30665549:
Kyllä. Katsos asioista kannattaa muodostaa ihan omat mielipiteet, sen sijaan että uskoisi sokeasti kaiken sen mitä valtamedia milloinkin kirjoittaa. Mutta ehkä aivojen käyttö on sitten nykyään vain ääliömäistä toimintaa?
Juuri näin. Olet täsmälleen oikeassa. Lopeta siis sinäkin se sokea Halla-ahon myötäileminen ja ota itse selvää asioista. Tiedän, mistä puhun. Vielä pari vuotta sitten imin itsekin maailmankuvani lähinnä hommalta ja Halla-ahon blogista.
 
valehtelukin taitolaji
Juuri näin. Olet täsmälleen oikeassa. Lopeta siis sinäkin se sokea Halla-ahon myötäileminen ja ota itse selvää asioista. Tiedän, mistä puhun. Vielä pari vuotta sitten imin itsekin maailmankuvani lähinnä hommalta ja Halla-ahon blogista.
Joo niin varmasti. :D

Eihän tämä nyt ole tottakaan! Ihanko vakavissasi sinä ehdotat minulle tuon valtakunnanrasistin ääliöblogin lukemista? :O
 
rautalankaa
Alkuperäinen kirjoittaja jöötiä pukkaa;30665323:
Mikä on se ikävä fakta, jonka tiedän, mutta josta en välitä? Muistutan nyt edelleen, että erot eri väestöryhmien rikosalttiudessa eivät titenkään tee koko ko. ryhmästä rikollista.
Esimerkki:

Oletetaan, että lapsista seksuaalisesti kiinnostuneet miehet syyllistyvät pedofiliaan 17 kertaa todennäköisemmin kuin normimiehet. Seksuaalisen kiinnostuksen kohde on todennäköisesti ainakin osittain geneettistä.

Olet rekrytoimassa lasten harrastustoimintaan miesohjaajia. Osa hakijoista kuuluu facebook-ryhmään, joka on kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä ja olet siis tietoinen heidän suuntaumisestaan. Yksi ryhmän jäsen on saanut pedofiliatuomion.

Pitääkö ryhmään kuuluvilla olla tasavertaiset mahdollisuudet tulla valituksi lapsia ohjaamaan, sillä yhden ryhmään kuuluvan teko ei tee muista jäsenistä syyllisiä?
Onko ryhmän jäseneten syrjiminen hakuprosessissa rasismiin verrattavaa syrjintää?
 
vier1234
Esimerkki:

Oletetaan, että lapsista seksuaalisesti kiinnostuneet miehet syyllistyvät pedofiliaan 17 kertaa todennäköisemmin kuin normimiehet. Seksuaalisen kiinnostuksen kohde on todennäköisesti ainakin osittain geneettistä.

Olet rekrytoimassa lasten harrastustoimintaan miesohjaajia. Osa hakijoista kuuluu facebook-ryhmään, joka on kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä ja olet siis tietoinen heidän suuntaumisestaan. Yksi ryhmän jäsen on saanut pedofiliatuomion.

Pitääkö ryhmään kuuluvilla olla tasavertaiset mahdollisuudet tulla valituksi lapsia ohjaamaan, sillä yhden ryhmään kuuluvan teko ei tee muista jäsenistä syyllisiä?
Onko ryhmän jäseneten syrjiminen hakuprosessissa rasismiin verrattavaa syrjintää?
Tai tietty ryhmä on todettu muita väkivaltaisemmaksi (rajauksena koulutustaso ja sukupuoli). Miten heidät tulisi ottaa huomioon hakuprosessissa?
 
kuuntelija
YLE radion kiemurtelu hauskaa kuultavaa jihad-terrorismin ongelman ydin löytyi suomalaisen juutalaispojan haastattelussa. Some, internet, ja toisen polven maahanmuuttajien syrjiminen mm. puhumalla heille englantia kaupassa(!?) :=)

Kertokaahan mulle, koska meillä on ollut ongelmia toisen polven nepalilaisten, kiinalaisten tai vaikka virolaisten maahanmuuttajien kanssa? Median selittelyt islamisaatiosta alkavat tapahtuneen valossa kuulostaa lähinnä säälittäviltä.
 
suvisten korttitalo romahtaa
YLE radion kiemurtelu hauskaa kuultavaa jihad-terrorismin ongelman ydin löytyi suomalaisen juutalaispojan haastattelussa. Some, internet, ja toisen polven maahanmuuttajien syrjiminen mm. puhumalla heille englantia kaupassa(!?) :=)

Kertokaahan mulle, koska meillä on ollut ongelmia toisen polven nepalilaisten, kiinalaisten tai vaikka virolaisten maahanmuuttajien kanssa? Median selittelyt islamisaatiosta alkavat tapahtuneen valossa kuulostaa lähinnä säälittäviltä.
Suvisten ihannemaailma romahtaa kuin korttitalo, mutta Ylen propagandamylly se jaksaa jauhaa valhetta päivästä toiseen.
 
Stop rasismille
J Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja stop rasismille Näytä viesti
Juuri näin. Olet täsmälleen oikeassa. Lopeta siis sinäkin se sokea Halla-ahon myötäileminen ja ota itse selvää asioista. Tiedän, mistä puhun. Vielä pari vuotta sitten imin itsekin maailmankuvani lähinnä hommalta ja Halla-ahon blogista.
Joo niin varmasti.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja stop rasismille Näytä viesti
Eihän tämä nyt ole tottakaan! Ihanko vakavissasi sinä ehdotat minulle tuon valtakunnanrasistin ääliöblogin lukemista?
Tämä tiedoksesi: Olen lukenut Halla-ahon blogia säännöllisesti lähes sen perustamisesta lähtien aina kevääseen 2011 saakka, jolloin olin vielä niin innoissani herran jutuista, että päätin tehdä proseminaarityöni hänen teksteistään, jotta muidenkin silmät avautuisivat. Kävi kuitenkin niin, että tämän projektin myötä avautuivatkin omat silmäni.

Homman perustamiskähinöihin en ehtinyt mukaan, vaikka siinä oli mukana myös henk.koht. ystäviäni. Olin kuitenkin alkuaikoina siellä melko innokas kirjoittaja. Tiedän, että jo näiden tietojen perusteella minut tuntevat tunnistavat minut, mutta en välitä. Voitte vittuilla vapaasti, mutta miettikää kannattaako vittuilla nimelläni. Muistakaa, että minäkin tunnen teidät.
 
Stop rasismille
Tämä tiedoksesi: Olen lukenut Halla-ahon blogia säännöllisesti lähes sen perustamisesta lähtien aina kevääseen 2011 saakka, jolloin olin vielä niin innoissani herran jutuista, että päätin tehdä proseminaarityöni hänen teksteistään, jotta muidenkin silmät avautuisivat. Kävi kuitenkin niin, että tämän projektin myötä avautuivatkin omat silmäni.

Homman perustamiskähinöihin en ehtinyt mukaan, vaikka siinä oli mukana myös henk.koht. ystäviäni. Olin kuitenkin alkuaikoina siellä melko innokas kirjoittaja. Tiedän, että jo näiden tietojen perusteella minut tuntevat tunnistavat minut, mutta en välitä. Voitte vittuilla vapaasti, mutta miettikää kannattaako vittuilla nimelläni. Muistakaa, että minäkin tunnen teidät.
Anteeksi, v. 2011 piti olla v. 2012.
 
"heksa"
Kuulostaa ihan samalta toiminnalta kuin mitä muslimit tekevät Syyriassa ja Irakissa, siis ne mamut joille Suomen suvikset suunnittelevat kuntouttavaa veteraanipalvelua. Ehkäpä kurkunleikkaajajihadistit saavat suvisämmien pillun sykkimään silleen ihanasti...
Itseäni ei kiinnosta mitä kurkunleikkaajajihadistit tekevät, vaan se mitä suomalaiset rauhanturvaajat ja turistit tekevät lapsille.
Näitä pedofiilejä pisetään Suomessa kunniallisina ja normaaleina ihmisinä, kukaan ei edes mieti miksi perheenisä tilaa lomamatkan Thaimaahan tai miksi Jaakko lähtee Afganistaniin "rauhanturvaajaksi".

Sopisi pikkuhiljaa alkaa miettimään.
 
vihreä linja
Alkuperäinen kirjoittaja vihreää uskontoa;30664945:
Ydinvoiman vastustaminen on vihreille uskontoon verrattava juttu.
Pois ydin voima! Liito-oraville päätäntävalta! Pois heterojen ja homofoobisten sananvapaus! Pedofiileille, zoofiileille ja nekrofiileille ja muille sorretuille oikeuksia! Trans-sukupuolisille ihmisille oikeuksia! Polyamoria voimaan ja heti, se on rakkautta! Mamujen oikeudet taattava! suomalaiset suvaitsemattomat rasistit oikeuteen ja tuntuvat rangaistukset! Soini ja persut tehtävä naurunalaisiksi samoin kuin muutkin homouden hienouksia ymmärtämättömät! Hakkarainen ja Halla-Aho vankilaan! Perinteiset isänmaalliset ja kristilliset arvot kitkettävä! Setan märärahat moninkertaistettava! Setan seksuaaliopetus pakolliseksi jo lastentarhoissa! Puolustusmäärärahat lopetettava! Eihän Putin uhkaa maatamme, eihän?

Paljon muutakin "hyvää" on vihreiden tavoitteena. Jos haluaa yhteiskuntamme täydellistä alasajoa on vihreät, sdp ja homoomus hyviä vaihtoehtoja, se on todellakin nähty. Ei ole ihme tämä persujen ja Soinin jatkuva herjaaminen, kun on ensin itse ajettu maamme selvitystilaan ja persujen linja saa enemmän kannatusta. Ei persut täydellisiä ole eikä kukaan poliitikko myöskään kuten Soini. Jos joku jauhaa tätä "persujen aivopieru-paha Soini" mantraa kannattaisi ihan tosissaan katsoa maamme tilaa ja ketkä ovat sen tähän tilaan ajaneet. On suorastaan uskomatonta hulluutta ja sinisilmäisyyttä yhtenä monista esimerkeistä tämä maanpuolustuksen alasajo tällaisina aikoina, miten voi olla näin aivottomia päättäjiä, jotka eivät näe mitä on tulossa. Kohta ollaan sellaisessa lamassa ja uhattuna ettei ole ennen nähty.
 
joopa joo
Ei aihetta oleelliseen kiristämiseen kääntyy persurasistin päässä muotoon täysin vapaa maahanmuutto?
Onpa jotenkin tuttua että joku "uskaltaa" sanoa persuja rasisteiksi. Mitäs väliä omalla kulttuurillamme tai meillä kansakuntana on, kunhan vaan kaikki perinteinen kulttuurimme pistetään sileäksi ja halveksitaan kaikkea mikä on suomalaista. Näin ei yksikään toinen kansa tee. En ole tavannut toista kansaa, joka nöyristelee kaikkia ulkomaalaisia uskontoja ja tapoja ja häpeilee omia perinteitään ja kumartelee maahanmuuttajien pienimpiäkin vihjauksia jos joku kansamme tapa tai perinne eroaa esimerkiksi islamin uskon tavoista! Ensin otamme tänne pakolaisia hyvää hyvyyttämme, jota vastaan en ole, jos on paha tilanne heidän kotimaassaan.

Onkohan tämänkin lainatun tekstin kirjoittaja sitä mieltä että eduskunta talon edessä saarnannut äärimuslimi joka saarnasi maamme lipputangoissa tulevan liehumaan islamin lippu on oikealla asialla ja jos joku arvosteli häntä on rasisti! Kannattaisi tämän lainaamani kirjoittajan käydä jossain arabimaassa katsomassa miten he suhtautuvat jos hän alkaa puolustamaan oikeuksiaan ja jotain esim. vapaamielisiä seksuaalisia tai muita vihreitä arvojaan. Ei ehkä tulisi kuulluksi, puhumattakaan että muslimiväestö ymmärtäisi tai "suvaitsisi" hänen kantaansa ja mielipiteitään. Saattaisi jostain vähemmistöryhmän rakkauden toteuttamisesta jossain arabimaassa joutua raanan nokkaan!

Eikö tämä persu-rasisti jankutusta viljelevä kirjoittaja näe mitään negatiivista siinä että halveksimme kaikkea mikä on suomalaista ja toimimme muiden ehdoilla itseämme ja etujamme vastaan? Onko kansalaisiamme kohtaan oikein että nöyristellään kaikkien muiden edessä, annetaan muille kaikki valta maassamme ja ajetaan maamme täydelliseen taloudelliseen ja poliittiseen katastrofiin.
 
Mietin
Mietin, miksi tällä palstalla joku tietty Perussuomalaisia kannattava kokee tarvetta tehdä omaa "vaalikampanjaansa" ja haukkua muita puolueita ja niiden edustajia? Ikään kuin yrittäisi kalastella ääni PS:lle, siinä kuitenkaan tuolla tavalla onnistumatta.

Mistä tuo kertoo? Puuttuvasta itsetunnosta, epävarmuudesta? Jopa pakkomielteestä?

Ei minulle tulisi mieleenkään täällä huudella joka päivä ympäri vuorokauden niitä teesejä, joita äänestämäni puolueen edustaja kannattaa.

Meillä on onneksi Suomessa demokratia, jonka mukaan kaikki saavat vapaasti äänestää, ketä äänestää.

Mistä tuo
 
insinööri-äiti
Mietin, miksi tällä palstalla joku tietty Perussuomalaisia kannattava kokee tarvetta tehdä omaa "vaalikampanjaansa" ja haukkua muita puolueita ja niiden edustajia? Ikään kuin yrittäisi kalastella ääni PS:lle, siinä kuitenkaan tuolla tavalla onnistumatta.

Mistä tuo kertoo? Puuttuvasta itsetunnosta, epävarmuudesta? Jopa pakkomielteestä?

Ei minulle tulisi mieleenkään täällä huudella joka päivä ympäri vuorokauden niitä teesejä, joita äänestämäni puolueen edustaja kannattaa.

Meillä on onneksi Suomessa demokratia, jonka mukaan kaikki saavat vapaasti äänestää, ketä äänestää.

Mistä tuo
Enemmän täällä kuuluu persu-rasistiksi huutelua. Perussuomalaisten kannattajat, kuten myös heidän toimitilansa Helsingissä, ovat olleet jatkuvat ajojahdin, halveksunnan ja jopa rikollisen toiminnan kohteina. Mitä tämä kertoo suviksista?
 
vierailija
Lopputulos nähtiin. Voi pyhä jysäys! Ei ikinä vihreille ääntä. Caruna sotku ja sitä maksetaan nyt suomalaiset ja sijoitusfirmat vetävät rahat liiveihinsä. Aivan uskomatonta osaamattomuutta.
 
vierailija
Valitsen kuitenkin ehdokkaani juuri sillä perusteella. Ikävä kyllä Suomessa ei ole kuin 2 puoluetta jotka ajavat ympäristö- ja luontoasioita. Ne kaikki muut ajavatkin sitten pelkkää luonnon tuhoamista.
Niin siis mitkä ne ovat? Ainakin Keskustalla on paljon fiksumpi ympäristöohjelma puolueessaan kuin Vihreillä. Myös KD ajaa ympäristöasioita kiitettävästi. Vihreät on populistipuolue joka aina keksii uuden keinon saada nuoria ymmärtämättömiä äänestäjiä. Meikäläinen muistaa niin monet sekoilut mm. Caruna- kaupat (V.Niinistön) ja Hautalan järkyttävät sekoilut ettei voi enää äänestää heitä. Viimeisimmät Haaviston puuhat eikä mitään katumuksen merkkiäkään.
 

Yhteistyössä