Kannatan aborttia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaanatan. Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntyä toivottuna, ja jos nainen joutuu lapsen väkisin synnyttämään, niin ei tule olemaan lapsella mukava elämä.
 
Kaanatan. Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntyä toivottuna, ja jos nainen joutuu lapsen väkisin synnyttämään, niin ei tule olemaan lapsella mukava elämä.
Lapsen voi todellakin antaa myös adoptioon. Suomessa on aika paljon ihmisiä, jotka ilomielin adoptoivat terveen lapsen. Lapsi saa rakastavan vanhemman/vanhemmat, ja mahdollisuuden hyvään elämään.
 
vierailija
Ei ollut kyllä mitään valitusta tarkoitus kirjoittaa. Olen ihan ok tuon oman syntymiseni kanssa. Tarkoitus oli vain positiivisesti kirjoittaa aborteista ja olla kiitollinen siitä että siihen on naisilla Suomessa mahdollisuus.
Olisit kirjoittanut heti aloitukseen, että mielestäsi Suomessa naiset voivat olla kiitollisia abortin mahdollisuudesta, niin se olisi ollut ihan ok. Se minä olisin onnellisempi jos minua ei olisi nyt viittaa masennukseen.
 
vierailija
Sä olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi, ei nyt enää kannata 50v sysätä sitä vastuuta vanhemmille tai miehelle. Eivät he voi sinua onnelliseksi tehdä. Sun on tehtävä se duuni itse, alkaa purkamaan niitä haitallisia uskomuksia mitä sulla on. Ja löytää se rakkaus ja turvallisuus omasta itsestäsi.
Mä olen antanut nuorena lapsen adoptioon. Sitä tarkoitin. Se ei ihan nappiin mennyt. Ennemmin siis abortti kuin adoptio.ap
 
vierailija
No siinä on ollut vaikka mitä ongelmaa. Ongelmia adoptiovanhempien kanssa, ongelmia nyt aikuisen lapsen kanssa. Edes isäni hautajaisiin tuskin voin osallistua, kun hän sinne kuitenkin tulee.
Typerää oli antaa jollekin tutulle samaan kylään adoptioon... Ja poisannettu lapsesi ei voi estää sinua osallistumasta oman isäsi hautajaisiin. Ja isäsi elää vielä...
 
vierailija
Tämä veli voisi olla sun teinille hyvä ihmissuhde, pisin mitä hänellä koskaan tulee olemaan.

Olisi hyvä, jos auttaisit veljeksiä tutustumaan toisiinsa. Voisivat hyvin tulla juttuun keskenään. Win-win - tilanne.
Siinä on mutkia matkassa. Teinin isä ei halua, että pitävät yhteyttä ja sitten tämä adoptioon annettukaan ei tunnu sitä haluavan. Ei ihan helppo juttu.
 

Yhteistyössä