Kannatan aborttia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Typerintä mitä vanhemmat voivat lapsellensa tehdä on sanoa, että sinä et ollut toivottu, väärää sukupuolta tai silkka vahinko. Pieni lapsi muistaa ja kärsii läpi koko elämänsä asiasta, joka vaikuttaa haitallisesti ihmisen itsetuntoon.
Vanhemmat ikäänkuin sysäävät omat tekemänsä virheet lapsen niskoille, joka on täysin syytön syntymäänsä.
 
vierailija
Sinun sisaresi olivat 10 v sinua vanhempia ja he siis ehdottivat aborttia. Ja sinun äitisi olisi pitänyt tehdä, kuin noin 10 v penskat sanoo.

Nyt kyllä nämä sinun juttusi menee yli hilseen ja kunnolla.
Olivat he silloin jo 12v ja 13v. Kaikki asuivat pienessä 50 neliön mökissä. Ei ollut pahemmin ruokaa. Vesi oli kaivossa , ulkohuussi yms. Ymmärrän täysin, ettei siihen köyhyyteen lisää lapsia haluttu.
 
vierailija
Typerintä mitä vanhemmat voivat lapsellensa tehdä on sanoa, että sinä et ollut toivottu, väärää sukupuolta tai silkka vahinko. Pieni lapsi muistaa ja kärsii läpi koko elämänsä asiasta, joka vaikuttaa haitallisesti ihmisen itsetuntoon.
Vanhemmat ikäänkuin sysäävät omat tekemänsä virheet lapsen niskoille, joka on täysin syytön syntymäänsä.
En mä ole kokenut tätä pahana asiana. Ymmärrän oikein hyvin ettei se ympäristö ollut hyväksi lapsille ja että abortti olisi ollut paras ratkaisu.
 
vierailija
Olisin. Äidilleni oltiin sitä ehdotettu. Hän päätti antaa minun syntyä koska Jumala oli luvannut hänelle pojan
Kolmas tyttö tuli.
Minusta kärsit masennuksesta ja ok jos itse kuvittelet pärjääväsi mutta olen huolissani pojastasi, joka ei ole tyhmä vaan vaistoaa ja kärsii siitä, että äiti ei voi hyvin. Sinuna tekisin asialle jotain. Varaa aika lääkärille ja kerro miten paha olo sinulla on koko ajan niin saat apua.
 
vierailija
Minusta kärsit masennuksesta ja ok jos itse kuvittelet pärjääväsi mutta olen huolissani pojastasi, joka ei ole tyhmä vaan vaistoaa ja kärsii siitä, että äiti ei voi hyvin. Sinuna tekisin asialle jotain. Varaa aika lääkärille ja kerro miten paha olo sinulla on koko ajan niin saat apua.
Mitä ihmettä?äitini tuon isäni kanssa aikanaan minulle kertoi. Tätini vahvisti sen myös.
 

Yhteistyössä