Kannatan aborttia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lapsen voi todellakin antaa myös adoptioon. Suomessa on aika paljon ihmisiä, jotka ilomielin adoptoivat terveen lapsen. Lapsi saa rakastavan vanhemman/vanhemmat, ja mahdollisuuden hyvään elämään.
No, minut on adoptotiu. Teini-ikäni oli yhtä helvettiä, kun päässä pyöri vain, että miksi ei oma äitini halunnut minua vaan hylkäsi. Adoptiovanhempani ovat ihan OK ja olin heille toivottu lapsi, mutta silti mietin pitkään, että miksi oma äitini minut hylkäsi. En ole oikein ikinä saanut elämääni kasaan vaikka olen jo 40.
 
vierailija
No, minut on adoptotiu. Teini-ikäni oli yhtä helvettiä, kun päässä pyöri vain, että miksi ei oma äitini halunnut minua vaan hylkäsi. Adoptiovanhempani ovat ihan OK ja olin heille toivottu lapsi, mutta silti mietin pitkään, että miksi oma äitini minut hylkäsi. En ole oikein ikinä saanut elämääni kasaan vaikka olen jo 40.
Totta. Liian monet suosittelee adoptiota vaikka se ei ole hyvä asia. Tsemppiä! ap
 
Tai sitten se olet sinä, joka vänkää omaa näkemystään.

Kun aikanaan on poikasi aika vaihtaa hiippakuntaa, niin sinä et voi tietää, että kuinka hyvä elämä hänellä onkaan ollut.

Älä oleta, että hän on samanlainen kuin sinä olet.
 

Yhteistyössä