kangasajuruoho

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No ei ainakaan kuvasta päätellen.Siis tarkoitin nyt positiivisessa mielessä :D .Larivaara on aikanaan ollut kaunis nainen.Liekö laihutus,ikä vaiko mikä tehnyt hänelle tepposet.Ainakin mitä kuvia olen hänestä nähnyt...Ei nappaa ei.
 
En ole rumaksi väittänytkään,tarkoitin vaan ,että on ollut joskus kauniimpikin aikanaan,nuorena ja vetreänä.Niinkuin miekin.Vaikken nyt kyllä kaunotar olekaan tai ollutkaan.No nyt män senat sakaisin.Se ääriblondi,lyhyt tukka kaipais vaihtelua.Ei näyttäis niin "kovalta",tois pehmeyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
En ole rumaksi väittänytkään,tarkoitin vaan ,että on ollut joskus kauniimpikin aikanaan,nuorena ja vetreänä.Niinkuin miekin.Vaikken nyt kyllä kaunotar olekaan tai ollutkaan.No nyt män senat sakaisin.Se ääriblondi,lyhyt tukka kaipais vaihtelua.Ei näyttäis niin "kovalta",tois pehmeyttä.
:D Ei hätää, muahan sä ikäänkuin kehuit.

Mutta sä olet kyllä nuori yhä, jos multa kysytään. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Kiitos,kiitos.Kummasti alkaa vaan kurttuja tulemaan naamariin.Mietin vaan ,että millehän sitä näyttää 10 vuoden päästä?(hirveitä kauhukuvia päässäni...)
Njää, siihen mennessä on oppinut jo olemaan välittämättä siitä, miltä näyttää. (toivossa on hyvä elää )

Tai toinen vaihtoehto; on jo niin huononäköinen ettei näe. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Hittolainen, mä oon käyny julkimon kotona enkä oo Seiskaan ilmottanut :eek:
Mä kyllä keksisin pari myyvempääkin juttua kuin "kävin kotona". :whistle: :D
:saint:

Merja hei, en mä viitsi ees täällä mainita teidän sekasotkusta saati seksielämästä. Unohdetaan Seiska ja teidän pölypallot sängyssä ;)

 

Yhteistyössä