kampaamo / helsinki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusTukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusTukka

Vieras
heippa, suositelkaas jotain hyvää kampaamoa helsingissä... myös itä-vantaa käy. helsingissä niin, et ois niin, et metrol pääsis kätevästi =)

katoin hairstoren hintoja, mallinmuutosleikkaus 56 ekee... jaiks

Aivan mahtava kampaamo on Tapanilassa, eli ei kyl metrolla pääse, mutta junalla viereen kyllä.. Nimi on Nina1 ja toinen saman omistajan liike on Nina2, kevytväri, kahden väriset raidat ja mallinmuutosleikkaus yht 59e!

no taitaa olla tuon hintaista muutoinkin täälläpäin, joten suositelkaa vaan kampaamoita, ni kattelen ja mietin =)

kiitos näkymätön ninni, täytyykin vilkaista, oliskohan nettisivuja? googlella koitan =)

Tiksissä on aivan mahtava tosi kivjoja tyttöjä ja osaa hommansa! Tekee myös opiskelija hinnoin! Itse käyn sielä, ja olen todella pelokas kampaajista, mutta täällä luotan ! elikkä sellainen kuin UNIKA HAIRSTYLE kielotie 20, vantaa
0440373743

Kalevan kadulla
Käyn itse, edullinen ja ammattitaitoinen =)
-> myös oppilastöitä,mutta jos haluat ammattilaisen, sekin onnistuu!
Olen värjännyt,pidentänyt ja vaihdoin täysin tyyliänikin =)

Mä käyn HiusStudiossa, Katja Kähäri on parturin nimi. Mukava ja tehokas, ensimmäinen parturi joka tajuaa joka kerta mitä haluan! Leikkaus muistaakseni 35, värjäyksellä n. 60-70?. Helsinginkadulla Kalliossa, metrolla Sörnaisiin ja siitä kävelymatka. :)

ihana paikka, suosittelen kyllä kaikille! mukavaa ja osaavaa henkilökuntaa! toisen kampaamokäynnin jälkeen oli kuin olisi omaan kotiinsa tullut! rautiolinjat pasilasta ja hesasta mannerheimintietä pitkin noin kymmenen minuuttia :))

Mä käyn HiusStudiossa, Katja Kähäri on parturin nimi. Mukava ja tehokas, ensimmäinen parturi joka tajuaa joka kerta mitä haluan! Leikkaus muistaakseni 35, värjäyksellä n. 60-70?. Helsinginkadulla Kalliossa, metrolla Sörnaisiin ja siitä kävelymatka.
Olen samaa mieltä. Katja kuuntelee asiakasta, osaa hommansa ja on lisäksi mukava. Liike on muuttamassa "kivenheiton päähän" = Franzeninkatu 26:een.

Ymmärrän, että kampaaja on sellainen ammattilainen, jonka mielellään valitsee suositusten mukaan. Mutta kai se suositus kannattaa mieluummin ottaa joltain tutultu, jolla on kiva tyyli ja joka tuntee sen, jolle suosittelee. Siinähän se koko homman juju on. Kyllä jokainen parturi osaa sen tukan leikata ja värjätä. Ainakin suunnilleen.

No tämä on vain oma mielipiteeni. Ensisijaisesti katsoisin sellaisen liikkeen, joka on lähellä tai vaikka työmatkan varrella. Sitten vertailisin hintoja. Sitten katsoisin pärstäkertoimen mukaan näyttääkö henkilö siltä, että haluan hänen tuoliinsa mennä. Ja sitten kävisin kokeilemassa ja ehkä jonkin ajan jälkeen sitä voisi suositella muillekin. Tunnen kyllä niitäkin, jotka matkaavat pitkänkin matkan kampaajan luokse, mutta itse en ole sitä koskaan ymmärtänyt.

Yhteistyössä